2004-04-15 03:52:00Kathy

日記﹕一日之記

今日仲有野記...就係...我發現都冇人睇我既日記既...
我見人地d日記都有好多fds 留言...但呢到...得2個...

一個係我叫佢先留~
一個係佢點都要留~

我都睇化晒啦...我冇fd家啦...就黎生日都冇人理我家...
唔同我係命犯天殺...注定要孤獨終老...?
定係我待人既態度唔好呢?定係我個人格差到冇fds?
定係我唔搵你,你就唔搵我?定係...

我以為呢個問題係林漢光先有...諗住黎到新環境...開左一個新file...
都仲係衰同一樣野...慣晒lok...都做左廿年人lok~
冇fds都係咁過...一d都感覺唔到慘...雖然有時諗起都心酸...
nevermind啦...我識欣賞我既生活...that's enough!

係呢間到讀左3年...唔算多...都唔算少...係第一年﹕我repeat F.5 個年...
我知記住﹕我黎repeat...唔係黎玩...so我由平時一個成日講野既女仔...
迫自己唔可以講咁多野…扮自閉妹(估唔到真係有人以為我係!)
上堂比以前留心十倍…放學有會study…唔識又會追住miss…係咁問…
so 雞批同昌武唔知由幾時開始調位…成日都調我坐第一個位…我都唔算short呀…
我以前都未試過坐第一個位…真係好奇!
仲要同helen坐(everytime)…佢出左名係全班最唔出聲個個…
後來我知道原來雞批同昌武想我努力聽書…
唔好比佢地班死野攪到唔聽書…
anyway…我中化聽後尾都冇聽歐陽sir講書~
我都知佢地對我好…so我都冇負佢地…
我都總算考過全校最高分返黎呀…
雖然15分…係出面黎講仲係好屎…
點到叫對得住自己、對得住佢地呀…

我真係好鍾意係呢間sch.到讀書…因為可以用全新既我做人…
開過一個新file…識過一班新fds(gloria同hang成日都話我唔識new fds~)…
學校細細、人少少…反而同d miss、阿sir fd左…
同埋真係見識左好多野…
e.g.識左一d食煙、講粗口既fds…一個勁like cosplay既fd…
一班既唔多講野既fds…真係叫”姣”既女仔…好多、好多…
個時我真係覺得我係戴住一個假面具做人…呢個都唔係我黎既…