2008-05-31 13:03:33□■□■□-°.嘩の囡

下雨那一刻...



昨晚..非常感謝小肥的關照..


我吃一餐最貴的宵夜...哈哈!!

識er個..睇落去25歲.其實.29歲的HK老男人!!

笑到我肚疼...我們還扮正經!!

系邁丐上下年紀..穩吾到女!就拼命曬命呢?


個太陽盲齣來啦...妳藥不使愁晒不乾啦~~




好..正經下先!!!



我飲杯一乃都不好飲的[天使之吻]..聶點.話飲吾到酒.給我的!!



全程..我掛吃!基本上..盲齣過聲!!!間中踩下聶咯...哈哈!!

小肥使我沒丐狠..有客人到丐!

我好偶ko問句..我們幾時變成餐廳的主人呢??

然后..又笑偶!!!


我埋怨..小肥.我們減吾到肥.藥因為我們晚晚去吃宵夜!!


唉...丐餐之后.又肥滷呢!!!




十分無奈...





吵了很多..我好累!!


我真的很任性..我不配跟妳說什么將來!!

那以后..我也不再主動打電話妳!!!


妳工作很纍..我打工也很纍..


妳有壓力..我不敢說我有壓力...

因為沒資格說的是我...


妳為我好..我知道!!!但是..我真的不想眼淚白流...


少點聯絡..我能做到!畢竟我現在真的很灰心...



沒有結婚..沒有訂婚..沒有明確的關繫!!

我們只是過着等待彼此的情侶..我不會再傻瓜那樣說將來!!

我的幻想也結束...






我比妳想象中..更加在乎這些言論!!!


姨姨疼我..我會繼續乖巧!

但是..真的睇不好看!

妳放工囬來..跟我傾電話!傾半個鍾頭..

次次系ko...似乜樣?我害怕妳傢人會覺得..我還是小孩子!!

電話不打給妳...

這樣才沒乜事吧??




囬到家...


爸爸媽媽..我不想再做個公仔!

我不想妳們講一句.然后.我照做!

到時,又這樣耍我!!放我飛機...


幾次啦?我藥忍夠了...


我不是不想要這次機會..我知道很難得!!


我知道妳們為我好...但是..我也想妳們明我的喃法!!!


足足講兩個鍾頭..算!!不明就算啦...

我徹底不想講咯....沒野好講咯!!!!


妳鬧我幾都好...不懂我就不要牽製我!!!












傢庭的吵閙..只想找妳而已!!


打電話給我..我很開心!!

知道我心情不好..陪我說了很久...我也很滿足!

我不能再貪婪什么...這樣就夠了!!


聽見姨姨的話..我也很窩心!

聽見沒有..叫妳不要對我發脾氣!!

哈哈..我第一次見到這樣的媽媽!

幫我..不會幫自己兒子!!也對啦...自己兒子脾氣臭.

什么都先罵兒子..

謝謝...


我會努力聽話乃...我會成熟一點!

小孩子的脾氣..我會掩飾不給妳髮現!!

妳兒子就放心給我吧....


好跩的一句..偶!呵呵~

上一篇:醉..

下一篇:6.11 蛻變

女人 2008-06-04 19:20:45

介紹梨識下可以嗎?
哈哈~~~25歲..其實29歲嘅老男人..