2004-08-10 17:46:15K a i l i **’*~

find urself

今日...又係返去上chem law
d redox...唔係好得
-_-"佢講o個時我要諗好耐先明
但謝sir又繼續講講講咁
都唔知聽得幾多

原來羅寶都有聽<元衛覺醒>~
hahaaha,好好喔~
有人分享~~:>

呢幾日都無打日記
....

之前打過ga,i mean交換日記
佢又send唔到...>_<"
但我save左落wordpad,我會upload返ge

唔知可以講d咩tim,
係law...............
今日發覺如果一個人連自己都唔知係點,
都幾大件事........唔明白自己想點,又唔知自己既意向...
仲有,
發覺.....承諾ma.....
我係d....真係...唔鍾意人地講過唔算既人黎ga
...會好無安全感啊........
如果,諾言唔會實現
咁點解要同我講呢~?

.....唉
承諾...係大家都真係會唔記得
定係...大家都明白唔會come true,但都要講出黎呢~?

..........
今日上完chem,去左上eng,一個星期作一篇IELTS既文ah
我d writing太差la
仲差過d form 3...-___-"

好攰,唔想作,都作左2百幾字la...
d organization好差
之後ma
返屋企放低d野,就去圖書館lu
打電話比d fd~~~~~最想搵天慧~^^"
去到圖書館...去左參考o個度
做左dd pastpaper,
原本諗住搵surrealism tim
hea 到3點3先去補eng
心情...呆滯ah
講d 英文連自己都唔知自己講咩


落堂又去左圖書館拎書
wa,都okay wor,點解通常有靚相既書屯門圖書館都無ge?
....之後去左轉銀行...
就返黎la~






都唔知自己做過d咩
amy話去又唔去呢~
算lu
大家都無心情ma~



no way to say.......