2003-11-20 04:19:07輝輝

我的日記呀>_<..............

我有寫兩本日記慣,其中在showhappy
的日記不見晒呀>_<..............

我都試過好多次寫完load唔到啦.......
所以每次寫完都會copy一份先upload.........
但係我通常會upload完先修改,改既仲唔少添...........
所以無哂係勁灰勁心痛............
以後又唔會唔寫既............不過真係好大陰影...........每篇改一次都要load多次.............
好掛住我D日記呀...............
>_<