2007-06-02 13:29:14♥ 可可

♥ 神鬼奇航 參 : 世界的盡頭

噢 ,

上星期日去看了 XD ( 5 / 28 )




開心 ,,
真的很好看 !!
強尼戴普 ,,


真是太帥了 XD


其實 ,
這次 ,
周潤發的戲分 ,
沒很多耶 !
很早久掛點了。
哈 ,
他還有 霸王硬上弓 耶 !


你們打算怎麼做 ?
你們有任何計畫 ?
你們願意 , 不顧一切險惡 , 到世界盡頭
You planned how does?
You have any plan?
You want, is regardless of
all consequences dangerous, to world terminus

有人是因為想念我才來救我的嗎 ?
Some people are because thought of I only then rescue me?

很久以前 ,
海盜可以在全世界橫行無阻 ,
但是這樣的時代已經結束
Very before long time,
the pirate may run amuck unimpededly in theworld,
but such time already ended
為何我要跟你們亡命天涯 ?
你們是個都曾經想殺我 ,
而且還有一個人得逞
Why do I want to perish the life horizon with you?
You were all oncewant to kill me,
moreover also had a person to prevail

我們的敵人發是要摧毀我們
Our enemy sends is must destroy us

如果有人反抗 , 全部都要死
If some people revolt, completely all must die

四海天下皆有海盜
大家必須砲口一致
我們從來沒這麼團結過
他們都是我的債主
The great-hearted world all has the pirate,
everybody must theartillery mouth be consistent,
we always do not have such have united,
they all are my creditor,

我們之間不會有結果的
少裝了 ! 你明明是愛我的
Between us could not have the result
little to install! You obviously love me

他們知道自己時日無多
現在就看看他們還有甚麼把戲
They knew the oneself date and time infinite,
what acrobatics now does have a look them also to have

妳願意嫁給我嗎 ?
我覺得現在不適合談終生大事
You are willing to marry for me?
I thought the present not suitablly
discusses the life-long important matter

你真是瘋了
如果我沒瘋 , 一切就玩完了
You really were have been insane
if I did not have insanely, all played
哇 `

戰爭中的擁吻 。 ( 準備 )
牧師是巴船長 = =
他以船長之名說 :
你們可以親嘴了


隨時注意海平面

Pays attention to the sea level as necessary.

上一篇:♥ 西門

下一篇:♥ 開心