2004-03-05 23:10:44

『回顧』年三十晚

零四年一月二十一日

今晚同左江及麗全往GH睇金鷹,去到大家考慮左少許因素買完飛後就往旺角花墟年宵市場(第一次行呢個年宵)。人數比想像中多,慢行左45分鐘能步進入口。行到差唔多一點趕住返GH睇戲便搵出口走人,點知一出個達之路出口先知往太子方向已封被迫行九龍塘方向,重要行到九龍塘火車站先能止步(我地明明係係對面既新世紀行黎,而家卻要搭火車往原地)。睇完戲便再踏年宵買今年既心頭好--水仙,點知行兩行見到一個好好口才既女人售買風信子,見好似好好玩又香又有分紅及紫,便買左一紅一紫(江說大紅大紫,哈哈)!幸好最終能買到水仙,買呢類野真係要合睇緣,唔係買左都會怪怪咁,呢盆我同佢可說是一見鍾情!
行到差唔多5點大家便往MK食野,一去到先達見到間大字標榜24小時及車仔麵大家二話不說便入左去。佢倆便好爽快咁碗仔翅丫+螺肉,因為年初一食齋緣故我唯有叫個豆卜韮菜米粉。食兩食大家都覺得的野好難食,使我們深信在坐無一個食客會係熟客仔。突然聽到有班人話點解會黎呢度食架,呢句話使我地更深信大家都係無知地入左黎,真係笑爆!
食完搭泥鯭的回家,有架巴士路過時麗全問『乜今日巴士通宵行駛咩』我當時都以為係掛,點知望下個鐘原來6點幾,係第一班巴士,哈哈!

盆水仙開得好靚好多好香!!