2004-01-26 03:05:00

囡仔再次做手術!

二零零三年十月七日至十一日

囡仔呢排都間斷咁肚痾,姐就帶佢去睇醫生,好不幸醫生說做完絕育手術後狗有x萬分一既狗會出現咁既徵狀,現需要係個肚度做多次手術.....
過往囡仔做完手術後姐會帶囡仔去將軍澳住,方便佢親自照顧及較乾淨些。
今日個手術太突然,放工後我便拎齊一切囡仔既日常用品往將軍澳,囡仔無上次手術後咁累。我去到都差唔多十二點,當晚便於將軍澳過夜.聽朝約埋maggie一齊返工!

朝早約左maggie 8:30係將軍澳車頭等,點知我早到,最終仲去到寶琳站等埋一齊出發(沈嘉妍竟然早到,可能係唯一一次)!將軍澳返公司真係頗長程(橫跨兩條線),但可能全程有得傾計時間比想像中快。

因為禮拜六姐要返工,星期五晚我便去左將軍澳訓待訓醒後陪伴囡仔!
星期五晩放工後同maggie去左新都城間明苑食dinner+宵夜,
叫左星洲米、魷魚鬚、紫菜湯及凍檸檳!食兩食maggie先講佢唔係咁好星洲米,我又以為佢鍾意食辣野所以...(好一個誤會),maggie推介既紫菜湯竟然有一首紫菜歌(歌詞仲要貼係店內牆壁)。

今日馬會度請病假,起初諗住晨早起身睇街症..但最終無咁做(今次唔係起唔到身,而係唔想..)琴晚仲問好晒maggie的街症地址及情況,我說笑要同的婆仔淨贏個位,哈哈!!大約六點度落左去一位名叫陳仕健醫生度拎醫生紙,一入房就同佢講咳及好多鼻水,就係咁佢就話『你傷風呀...』從來未試過拎醫生紙拎得咁快捷及開心!

晩上就去左官塘同各親友食飯慶祝婆婆生日!