2004-01-26 01:52:00

二零零三年九月三十日『回顧』

今日約左高及楊出黎食飯,為的是高生日及大家好耐無見而聚聚!!

今日放工時拎左支sony筆比maggie玩,點知係我去到荃灣時佢同我講佢已經知道點用支筆!!雖然個答案唔係咁正確,但勉強...

係citylandmark匯合楊後去左意粉屋等位兼等高,食到一半我地開始睇相(高同佢的龍貓又稱鼠),佢話其中一隻受傷既鼠最輕時得100克,我同楊超驚訝隻鼠同係mk拑糖既min一樣(我要重申一點,呢隻鼠係大過佢隻手);仲要傾兩傾高話佢的鼠同佢個fd的鼠既關係已經到達四代同堂既景況,再生就五代、六代..................


沈嘉妍實在想得太多啦!!