2008-10-23 23:37:13JoyceTang

我該怎么辦??



從小未坐過過山車 但最近嘅生活 就好似坐緊過山車一樣

現在嘅我 好似戰鬥格一樣 隨時都要準備過五關斬六將甘

好辛苦 好疲纍啊~~!

我真係唔知道自己可唔可以越戰越勇囖

無論現實要解決嘅 定係心靈上精神上要去麵對嘅 都令我措手不及

每次都好似要越過一座山甘... ...





今日 又同M.B炒大鑊啦 最近唔止一兩次啦 心情差到嘔呢

週六日就攷試啦 一D復習心情都無曬 唯有狂睇劇唔去唸啦

自攷令我都好纍 每次臨攷先知驚 但攷前又真係唔想去睇書喔

到最后就得個后悔啦 或者M.B講得對 我真係未夠成熟啦

剛剛步入成人嘅我 髮現自己嘅能力真係好有限 有好多嘅無可奈何要接受

可不可以不長大?!

可不可以不解決?!!

可不可以不麵對?!!!

可不可以不接受?!!!!

可不可以幫幫我... ... 我該怎么辦??×
 
今天無助的我 又哭暸~~~

上一篇:不想長大

下一篇:感×觸