2008-05-01 23:22:34죠이스

Band Sound

尋晚柴娃娃跟朋友去睇band show
自初中時去過高山睇under ground band show
之後好耐都無接觸heavy metal野...
因為我覺得好嘈...hahaha
反而我比較鐘意pop rock
所以順利成章成為Beyond歌迷~

尋晚有幾隊band,其中一隊入面既鼓手係朋友既朋友
朋友去既目的都係打氣奏熱鬧
場地o係中環,不過地方幾細
大約6百尺但堆o左2百幾人
仲有好多烏鴉黨、妹妹仔...

我唔係每隊既表演都睇晒
但其中有隊女子組合令我有深刻印象
係因為... 唱得真係好難聽!
聽覺同視覺都受到嚴重傷害
MC仲話佢地帶左10隻CD賣$70一隻
聽完live表演,真係唔知仲有無人會買~

終於到左靈魂隊伍出場
全場群情空湧,V嘩鬼叫
可能因為隊員有部分係Zarahn成員
好多fans到場尖叫
企我隔離兩個仲係周國賢
佢身邊有幾個妹妹仔圍住佢
仲拎住部好pro既牛龜大相機影台上面既隊友

總括黎講,band show久唔久參與下都okay既
當俾自己o係嘈雜既環境底下享受下發呆都唔錯




*我覺得最右邊既果位keyboard手好似...肥蜥蝪~~ kekeke



11 WISHES...GOODBYE
風格傾向shoegazer, post punk, industrial rock.

隊員有:
Joey E Pui (vocal & bass) - 主流樂隊Zarahn 成員
阿古(drums) - 前NARCOSIS,COXA鼓手,亦是劉以達御用鼓手,阿古
Ming Ng(guitar) - 前HEADHUNTER,D-HEAD結他手,亦是Seasons Lee伴奏結他手。
Yemon(keyboard) - 主流樂隊Zarahn 成員
Jason (guitar)