2008-03-12 17:33:05죠이스

游閒 @ 公司

上個星期三係驚蟄
據聞o係驚蟄打小人係可以防止小人逼害
及保佑來年順順利利
自去年12月,每日都會經過鵝頸橋底
都會見到一攤二攤職業打小人既地盤
但就無乜人幫襯既~ 
點知驚蟄果日竟然水洩不通
小小既橋底位置聚集左起碼四五十人
仲有攝影師同攝製隊~~ 人頭湧湧~ 勁誇張!
連平時經常有人會投寄信件既郵筒都被人海奄沒
我都襯熱鬧影張相留念下
不過我個同事就顯得無興趣lor~




請大家留意一下相中白衫既女子
佢係我前日o係公司樓下既恆生銀行見到既
當我呆企等候食錢叔叔既時候
突然見到呢位女士既正面
嘩~~ 真係差d爆笑出唻~~~
佢個髮型十足十爆炸狗公仔既做型
只係頭髮顏色係黑色!
越望越想笑,於是拍低與同事分享
同事話佢似拍70年代電影《油脂》既主角! 咔咔咔!




相入面係我近期鐘意食既早餐
用咖啡杯裝住既就係牛奶麥皮
做o左咁多年人,一路對麥皮都有偏見
一直覺得好難食,無里味道咁
但係有日做驗查既時候發現脂肪含量比率高o左
有人建議我得閒食下麥皮吸下脂
為o左身體健康為大前題(嘰嘰)
我就嘗試去食呢樣野~
不過,切記食麥皮要有個重點
就係要飲多d水!
如果唔係.....辦公事既時間加長....
仲會眼紅紅添! 咔咔咔!




呢排去買野,乜鬼都覺得貴
連減既零食我都提唔起興趣去買
點解會咁架?!