2004-03-28 22:44:06Wing Wing

懷緬過去常陶醉一半樂事一半令人垂淚

懷緬過去常陶醉一半樂事一半令人垂淚

21/3星期日
世欣:阿Wing呀,星期二得唔得閒,我約左中學既Miss同阿Sir食lunch呀!一點至兩點!
我:好呀,星期二見啦!
就係咁,兩日後同世欣去左學校隔離既酒樓開定位!

先講下世欣先,我同佢識左15年,大家同一間小學中學,
不過小一至中二都未曾同過班,只係小學小息時一齊跳下繩!
如是者,至中三先至同一班,一路到中五畢業。
畢業後,世欣一心想投身酒店業,
所以報讀有關課程,
而我,因為唔知去向,又一齊讀呢個為期一年既課程,
但我只係讀左大半個月就無讀,
因為當時TVB請左我,咁就quit左呢個diploma既課程,
世欣順利地入左酒店業呢一行一直到依家。

當日飲茶,因為老師們只有一個鐘頭時間,
匆匆忙忙咁食完野就走,
而我同世欣都唔想走住,於是就諗到,
返小學一次,
呢次就係我地畢業後正式地第一次返回小學。
十年人事幾番新,
上下午校已經統一為全日制,
校舍由六層增加至七層,
女生夏天校裙亦由白恤衫深藍連身裙改為pinky妹妹。

我地去既時候,學校仲未放學,
校工叫我地唔好亂走,只准上一層去校務處同教員室。
一上到去,教過我地既老師都認得我地,
o個一刻真係百感交雜,
見到d老師我真係好開心,
另一方面,
見返佢地熟悉既面貌,
但已經配上一定數量既白髮灰髮,
心裡面諗,
原來咁多年架腬!

最後得到既消息,
我一直好愛既關老師,
佢係我小一小二既班主任,
去年已經與世長辭。