2007-09-01 06:48:46-雅-

工? 唔做lu~ /(> o <)/ 大學我黎喇~~

嘩嘩嘩~!!!
返左差唔多2個月既工,到左今日!我可以唔洗再返喇~!!哈哈
臨別時同成班同事食左一餐超豪"海鮮宴"<---$710
係我地既同事們親手去街市揀,我地既廚房親手制作,成班同事一齊享用既豐富大餐!!
如果係出面食既話,不下二千元,我地自己整既只雖hk$710,低到爆><
當中包括蝦,蟹,螺,貝,象拔x....仲有其他我都唔知咩黎= =
總之就好味!
走前用中央大聲公講再見,雖然我只係講左好少野,但係我心裡面真係有d唔捨得
不過之後又唔係一定見唔到,間中返去玩咪得囉~
==================================
黎9月8號開學仲有.....8日
我要好好行用呢幾日時間.....去玩!!
將賺到既錢,用一部分黎買數碼相機
之後再買衫褲鞋襪,正!
宜家真係期待大學生既生活到底會係點
返過工之後我深深地體會到,讀書係件好幸福既事情
我要好好利用呢4年既大學生活,唔想俾佢浪費!

~完~