2005-11-18 17:29:51酸雨中的傷樹

唱k again.........

經過兩天test的折磨,今天可以休息下.......又去了唱k,不過班同學仔就同上次唔同分兩間房,我呢班同學仔太沉靜,今次個場搞唔起,名乎其實的死場,兩個人都搞唔起,有d又唔唱........5個人去得3個人唱,唱到我喉嚨都有d痛,因為想搞起氣氛所以唱"活著viva,衝口而出",叫到沙曬.......隔離房班同學仔都話成日聽到我唱歌,冇法啦,佢地唔唱,咁唯有我開"個唱"啦!!!!唔係我霸住支咪啊.......其實佢地真係似俾33蚊來聽我地唱歌ga........

星期一又要test這個taxation了,明天又溫書.........