2005-05-01 11:33:52JoAnnE*.*

歹勢









近日發現呢個網奇蹟地快左好多^^"好事好事............







前日睇港龍個招聘網,知道佢又再請FA,雖然我已有份工係手,但空姐始終係我既

夢想..........






但佢今次既高度要求竟然係arm reach212cm,雖然我知可以著鞋掂,但我仍覺

得........也太高了吧!!







而且我知港龍請人不嬲好衰,每次請得個二、三十個.........仲要有written

test,skin test...........






唉,唔知.......即係就算過到掂高個關,之後都好大機會死...........







也許我要抱著唔想做既心態先得,好似個時in Jadine咁~~








有人話空姐係一份「不到黃河心不死,一到黃河心即死」既職業........但我始終

係對高份工作抱大既期望.......






講真,港龍d福利都冇國泰咁好,而家又聽人講d階級制度咁恐怖,或者做唔到都係

件好事..........







昨晚同張啟宗傾電話,我同佢講,如果arm reach唔得好瘀,佢話「冇野咖,唔得既

佢又唔係見住你成世,頂多笑你一兩日就會唔記得你,使乜理姐,想試咪試囉~~」

我發現.......原來佢都識講人話,哈哈哈!!!






我又知佢同佢女朋友都冇做Hias喇~~佢話港龍d機好變態,好多早班機,成日要好早

起身,佢係做landside既,都講左好多關於這行既野俾我聽,我知做land同做crew

一樣咁多野要學要記,而且PSA同FA係兩樣唔同性質既工作,但我只想將之視為我入

這行既台階.......將來幾時做到FA就即走........亦可能我未做到就想走><"






死,我發覺我而家己存有對這份工負面既心態,歹勢!!!!!