2004-11-27 01:03:04亞哉

韓國之旅

因為要返學既關係~所以我地總共去左4日~
除左真係玩足4日唔夠訓同埋塌塌米太薄整親手之外~大致上黎講都幾好~
最唔好既就係我部rollei ec20gb死左hdd~
唔知係唔係玩既野嚇親佢~定係佢太鐘意洪天明想自己獨佔相相唔俾返我~一過完張相就死左~點整都整唔返~結果返黎之後要拎佢入廠大修~

韓國既11月天氣幾好~幾度既朝頭早都好似香港10幾差唔多20度咁~唔太凍~反而攪到我帶去著黎覺覺豬既薄身長袖衫長褲都好熱~

有d後悔唔帶大ʒ去~買得太少野喇~下次如果再去就要去買多d野食~有好多平價野都好好味好好飲~化妝品就淨係買左兩盒眼影~因為我本身太多有排都用唔哂~_~||
買左兩頂帽~一對手套~但衫衫呢.........真係唔係好敢買~cos個個都係就地試衫~_~||好驚~不過都買左件唔俾試~但唔駛試都知一定o岩既衫衫~今次去行程太趕~買野既時間唔係好夠~所以都唔係好想買~

其實如果識韓文去真係好好多~好多野都可以買到平d ma~
得閒既時候要學下韓文同日文先得~但法文我一定唔會學呀!!最憎法國!!

hehe~導遊讚我"dondonki"~同埋成日都話我"ibonyo"~哈哈~~當然啦~唔駛講都知我係聰明既靚女啦~ XDDDDDDDDDD

總括黎講我覺得都OK咖~去得過~可能因為有人同我去掛~hehe~ =p