2004-09-26 20:46:32J 神

9月25日 工聯晚會

2004年9月25日 星期六

山長水遠咁返去中大,只為左上一堂唔計GPA,既非主修又非副修既,仲要唔點名既粵語精修課程。

成個hall d人都跟往個講者念a、 i、 e 、o、 u…個場面都幾荒謬。

落堂後出旺角搵書,卒之比我係舊書店執到幾本舊書…

雖然勞思光果本<中國哲學史>唔係新編版…不過算啦…$40一套兩本仲可以講咩?

總共花左$110買左六本書。我相信如果我睇得哂呢六本野,升值絕對唔止100蚊!

然後就去左土瓜環出席工聯會既慶功晚會。

無謂叫班有份出力既fd去啦…因為呢個場合真係…

野食…唔好食。

人…中人以上(年紀呀!)

氣氛…極右親中!!(註:好多人話親中係左派…其實根據左右派的定義,右派先係親政府保守派…)

我都係因為老細叫到,唔好意思唔去先過去soso…

見番班義工,佢地都好關心我…可能屋企無老人,所以覺得呢班義工幾親切。呢班老人家參與政治,完全出於愛國,唔似後生一輩為功名利祿。

佢地一把年紀,仲出錢出力為工會、為國家,可以知道佢地果個時代既人真係有好深厚既愛國情意,呢點,我相信我呢輩係好難明白!

究竟係咩令佢地咁愛國?

假設果樣野叫X,咁X宜家仲存唔存在?或者…香港有無X…

呢個問題值得諗…

散會去飛龍打機!已經好一段時間無同阿金去打機!

打完機,阿金講左個好令人羨慕+高興+小小意料之內既消息…

恭喜啦阿金!!