2004-04-06 05:14:00閃閃星女皇

茶聚

今日真係開心
難得可以四個得閒可以去飲茶
唔知幾時開始我地既聚會都變左係飲茶
可能係因為我地中六七既時侯成日去飲特價下午茶
我地個時真係勁食得
成張點心紙都比我地叫滿
仲可以食晒先厲害 哈哈~~
不過依家大家都怕肥 唔係食太多lu
但我地既話題一樣咁多
同埋每次都會影下相
但今次竟然唔記得影四人既合照tim
唯有post呢張合成既相啦 哈哈

今日仲同lanchi mary去左行置樂
行行下我又好想買衫
最後都買左兩條褲同一對鞋
我都係要少d野比小甜甜
買下野比自己先
聽日仲去camp tim...

最近閃閃星王國真係嚴重赤字 j_j
之後既日子又要慳慳慳
國庫如果係咁空虛落去
閃閃星王國真係會滅亡 +_+