2005-09-08 04:46:56

諾高完結篇

是別人看得太輕,還是自己看得太重。
是事情來得突然,還是自己未放得下。
是世界轉得太快,還是自己食古不化。
是過去愛得兒戲,還是自己不懂去愛。

再見我的初戀

2005年9月8日,電話上顯示00:07,一個人避著雨地走去小巴站,
看著36a剛到站,心想著要跑快些,再看,原來已有很多人在排著隊,
只好走到最後吧。就在此時,故事的女主角出現了,她正在龍尾。

開不了口

我好緊張,我真的超緊張,一時緊張得連呼吸也辛苦起來。
心想著該怎辦,點算,叫佢,等佢叫,望住佢,行前d比佢見到,
對住佢,我白癡到想扮跌野去比佢執。
但我最後所選擇的,是不讓她看到我,只讓我從後去看她就好了。
她的髮有少少紫色,不知是招牌的光線所形成,還是她去染的。
她拿著七彩透明雨傘,拿著一個袋子,簡單的白衫牛仔褲,
身形仍是少少胖的。
在我偷望她時,有一次是被她看到的,我立即轉個身,
心想著還不叫我,唔通我真係認錯左。
此時,她的電話響起,她的聲音,是我一生人最熟識的聲音,
我肯定了,一定是她。W-H-Y~~where
點解佢唔叫我?但我更想問的,是點解我唔叫佢?

數你

有車到站,我刻意坐在她背後,好讓我不停望著她,雖然只能從窗中反射。
我看到她的手機螢幕,上面有張BB相,hee hee 她依然喜愛細路。
我猜想,那個BB會否是她的親友的BB呢?
不過都過去咁多年,點解唔影張近照呢?
這時,我在想,是否將她的BB相還給她,一來可以將這重要的東西還給她,
二來好讓她知道,我仍將她放在重要位置。我總是計算著,計算著這無聊事。
終於作了個決定,她在漁安苑落車,我就算啦,如果佢唔落,我就比佢。

我真的受傷了

結果佢無落到,我即刻想當無講過咁,但我突然勇起來,問她是否kkk,
她答了我後,我就立即將相交給她,之後...
高: 點解o係你度gai?
諾: 你比我ga ma。
高: eee你就係頭先企o係我後面o個個ar,點解唔叫我ar?
諾: 無ar,驚認錯人ar ma。
高: 你仲住o係大街ar?
諾: 係ar,你呢? 搬左去邊ar?
高: 東村lor,你知唔知我結左婚la?
諾: 下,唔知wor...幾時gai事ar?
高: 上年啦,連仔都生埋啦,BB都7個月大。
諾: 係....同邊個結婚ar?我識唔識ga?
高: 我比將相你睇丫。
... ...我一看將相... ...
諾: 佢係郭雲.......浩?
高: 晉ar。
諾: ooooooooooo咁你依家做緊乜ar?
高: sales lor,在xxxxxxx度做。
諾: 係ar,等我找天去睇下你先。
高: 好ar,你睇下邊日得閒lor,我要落車啦,拜拜。
諾: 拜拜。
阿郭生係我不喜歡的人。

笑中有淚

不知怎的,明明她已成過去,根本就同我無晒關係。
可是那種感覺真係好辛苦,我真係忍唔到,要喊啦。
又是同一個位置,這個位置,我足足喊左兩次,
不過今次真係好樣衰,因為我喊到完全收唔到........
我立即打比阿釗,我實在太想講晒d野比佢聽,
我知道只有佢先救到我,跟住我打返屋企話遲d返,
阿爸聽到我喊都嚇一跳,仲問我乜野事,我只好答他係感情問題啦。
一落車,比d風吹一吹,即刻眼淚都停埋,感性一面終於不見了,
換來理性的一面,即是不停地計算得失。
嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我 要多得自己 更加多謝你 你將我磨成利器
戀愛若有幸挨不死 競技場上當嬉戲 今天講來彷彿一世紀
早已記不起自己 有否憎恨你 至少今天再站起
從前在快樂時以苦調味 在過山車裡上天落地 經歷就當福氣

當我無情無恨望過去 還是笑中有淚 找得愛侶只靠歡容不靠淚水
無奈要被你拋棄後 先了解我是誰
如若那天我大多幾歲 這一刻也許 還是一雙好愛侶
 
不錯 過得到自己 便可體諒你 也許都因我自卑
攜同著壓力陪你講場地 渡過了春光再幻想明媚
當日是我逼你

明白到無需因你會分手過慮 誰亦可掩護誰 離合全為了大家高興
到今天也許 還是一雙好愛侶
如果將來能得到和誰 其實多得這過去

舊情人終成眷屬,我但願他珍惜你。

成熟二字仍距我很遠,我只是個小孩而已,還有人會選擇我嗎?