2005-07-28 19:29:35

樣衰的事

點解d低能白癡ar,
弱智無聊gai事,
總係要在我身邊出現ga~~~~

諗諗下都好好笑,最衰都係阿妹,
無啦啦講番呢件事。

我地感情好到呢,就係人都知啦,
有次我地sleep時,我就在床上,
佢就在地上,跟住唔知點解,
無啦啦阿妹話拖住手訓wo~~~
咁我地就拖住隻手啦,
跟住過多一陣,發覺唔掂啦,
因為咁樣跟本訓唔到,
最後就好傻咁放開手訓lu.....我一定要記得呢件事啊。

跟住唔知有無講過呢,我細個成人流鼻血ga ma,
自己小學時又自閉wo,一放小息就自己圍住"look"柱行來行去,
條柱係方型gai,so我要轉彎,有次我早左轉,
成個頭撞埋個牆度,跟住就流鼻血lu......

仲有細個小學最鍾意就係跟波,
但自己又唔勁呢,有次想斬個波上前啦,
扮晒野睇下踼去邊好,推開個波一下,
就望下前場啦,當時d人就係咁上前,
諗住等波啦,點知當我想斬個波時,
原來個波已經出左界........

仲有成日都喊啦,日日都冷智識衝動,
唉,是鬼但啦。

決定左,都係努力讀埋最後呢年半,
假假地都叫大學生ar ma,不過,
我一定要再加多萬倍努力。

一個閃電後,新一季的足球又差不多到了,
又要留下一些現金作賭注了。

我依家成日睇乜野hotman gai~~~
見到佢地一家人為左同一件事而努力,
我都要為減輕別人的壓力而努力啊。
去ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

竟然咁神奇,依家仲可以見到我gai偶像之一,
就係阿根廷gai經典鋼龍~~~~哥高查,
佢救12碼真係超勁ga~~~~不過佢紅o個時我仲好細個。

今日係28號,我竟然祝阿hugo生日快樂,
但係佢係昨天先係生日,
結果我又傻左lu.....
明天是妹妹的生日,希望她快d嫁個好男人啦!~~~~~~
Make a wish~~~