2005-07-23 02:07:34

野蠻妹妹

野蠻奶奶好好睇ar~~~~~
就算只係睇阿姐個裝點樣爆裂都夠啦,
仲有d乜野呢~~~~~

今日我同我個妹終於又鬧lu.....
其實都唔算鬧gai,應該叫做冷戰吧,
我真係唔想同佢講野,明明我無錯ga,
我真係無錯ga~~~~~~~~~

叫佢執番d野之麻,點解咁都唔做wo....
d野又係佢gai,但係個地方又唔係佢gai,
home已經細啦,佢仲搞成咁,
仲好似我錯晒咁......你唔執就算啦,
唔好講咁多野,就冷戰吧。

反正我比人屈慣.........救命ar~~~~~~~~~~~

不過算啦,我知道我明天一早就會唔知點解,
乜氣都無晒....講真,我話佢唔執野,都話足咁多年,
就算阿爸阿媽都叫過好多次,都係無用,
我又有乜野能耐,可以改變佢呢。

好野~~~~我媽媽又打贏牌啦,佢真係好勁ar,
我就唔得lu.....

ai ya~~~好苦ar...仲未諗到,讀書定係做野?
做野又做d乜野?

唉~~~~我好享受依家gai生活,但係又覺得自己好無用,
如果有多d錢,咁個home就可以有d好gai變化,
算lu.............

近期追緊由反町隆史主演gai <>,
好想好似佢咁,一人能力支持咁多人,
我可以以佢為目標嗎?