2006-07-28 23:55:52@ 大寶JILL @

舞脂~XD

做咩有時間打日記ga?


呢排成日俾人拍打個頭頂....
死喇~~傻喇~~
ar~~~~

===============================

呢排有睇 [神D俠女]~
都幾好睇呀~

都係果句啦....古裝~我鍾意~
而且呢個仲係咁 詩情畫意 既 古裝武俠片~~
我最~~~~岩ga喇~

好浪漫呀~

==========================================

呀~~其實....
男人真係一種奇怪既生物...
又大方..但係又小氣....
又緊張又要放手~

不過女人都好怪的..哈哈哈

哎~感受到ga~慢工出細活~
一點一滴....好實在既感覺...
[穩]...正是金牛女要既野...

被人照顧...有人錫~
感覺真係好~~

==================================


唔知點解~~特別憎人呃我~~
應承左我既野一定要做到...
一係就唔好講~
幾小既野都唔可以呃我

==================================

聽日..去打機 > v <