2008-10-27 19:40:18燒錄機

天使之心

I don't want another pretty face

I don't want just anyone to hold

I don't want my love to go to waste

I want you and your beautiful soul

我不想要另一張漂亮的臉

我不想要讓任何人擁有

我不想要我的愛浪費

我想要妳和妳的美麗的靈魂

 

I know that you are something special

To you i'll be always faithful

I want to be what you always needed

Then i hope you see the heart in me

我知道妳是特別的事情

我會對妳永遠真心

我能為妳改變任何行為

我希望妳能看見我的心

 

Your the one I wanna chase

Your the one I wanna hold

I won't let another minute go to waste

I want you and your beautilful soul

(Your beautiful soul, yeah...)

妳是我唯一想要追求的人

妳是我唯一想擁抱的人

我不想浪費任何一分鐘

我想要妳和你美麗的靈魂

(妳美麗的靈魂,Yeah..)