2006-02-14 23:59:49江大小姐

【真相難容】Scene 2:新紮師妹大件事

時:接上
景:警局會議室
人:斌、琪、鐸、達、龍、佬

△ 鐸等人在會議室內排排坐。
△ 斌仍未到,眾人開始竊竊私語。
達:(不滿)搞乜鬼呀!啱啱先咁大鑊,開會又未見人。
鐸:唔好咁啦,高層要等吓㗎!(望向門口,好像等人)
龍:做乜呀鐸叔?趕住走呀?
鐸:唔係呀,今日我細姪女嚟報到呀,咁耐都未到,佢唔係咁「冇厘搭烚」㗎……
佬:呀!(突然醒起些甚麼)我知點解陳sir咁遲嘞,梗係要見鐸叔個細姪女。
△ 此時斌推門入房,琪隨其後。
△ 琪向鐸打眼色。
斌:開會之前我想介紹個新同事俾你哋識,(望向各人)高欣琪,巡警嗰度調過嚟嘅,(然後對琪)呢啲係我哋B組嘅手足,(遂個指向介紹)鐸叔、雷達、暴龍、細佬。
琪:(少少怕羞)大家好呀!我叫高欣琪,你哋叫我Yanki得㗎嘞!
斌:好嘞,(指向鐸隔離)你坐住喺嗰度先啦。
△ 琪坐向鐸側,二人交換眼色。
斌:而家正式開會。(拿起檔案)煙雨樓呢單嘢上頭好關注,而且死嗰個又係公眾人物,我哋要打醒十二分精神。
佬:(疑惑)梁得盛係黑底啫,但係呢一兩年佢撈返正行啦,邊個會咁想佢死?
龍:(不屑)撈乜鬼正行呀!成日同啲明星仔見晒報,又掙女又講數,咪又係做埋啲污糟嘢!
達:啲八卦雜誌仲有冇講佢同邊個有仇口呀?八公!
△ 眾人忍不住笑,龍也以笑遮醜。
斌:(正經)點都好,呢樣都可能係線索嚟㗎,唔排除真係啲高層買起佢呢?(笑後嚴肅)之前鑑證嗰邊send咗啲料嚟,初步估計係職業殺手。
鐸:(若有所思)請職業殺手?可能同梁得盛之前啲社團鬥爭有關喎!
斌:(堅定)係呀!所以我哋可以喺呢啲地方到跟。(沉思)而家分工:鐸叔同雷達去睇吓啲針有冇料到,問吓梁得盛呢排有冇同人結怨之類。
鐸、達:Yes, sir!
斌:(續道)暴龍同細佬去查吓梁得盛最近去過啲咩嘢地方,同啲咩嘢人接觸過,我要知得清清楚楚。
龍、佬:Yes, sir!
△ 琪眼光光望向眾人,又不知自己可以做甚麼。
△ 斌似是察覺琪的疑惑。
斌:(靈機一觸)Yanki新嚟嘅,啲嘢未必跟到,不如去摷吓啲file,搜集吓梁得盛嘅黑底紀錄,同埋同佢結過怨嘅黑底!仲有啲類似案例你都搵埋返嚟呀。
琪:(如獲至寶)Yes, Sir!
斌:大家俾心機啦,散會!
△ 斌想離開會議室,眾人似乎鬆一口氣。
△ 琪卻叫斌留步,眾人詫異。
琪:(懇切)各位呀,不如今晚我請大家食飯,我初步報到呀。
斌:(和藹卻冷淡)我唔去嘞,你哋自己去啦!
△ 斌推門離開。
達:(怪責)Yanki乜你咁唔醒目㗎?不嬲呢啲嘢我哋唔預佢㗎嘛!
鐸:(維護)阿琪第一日嚟,佢點知咁多啫?
△ 琪無奈,一臉無辜。
龍:(為眾解圍)唉呀,今晚去邊到食呀?Yanki你話請㗎吓!
琪:(安然)梗係啦……不如食泰國菜呀!
△ 眾鬧哄哄和應。
△ 即cut下場。