2008-03-27 18:50:37JЁЯRЧ Hsie

03 26 08 (NIGHT!!) + 03 27 08

HAHA..已經兩天沒有blogging 了..
好久沒有打中文了,這篇就用中文吧
這兩天的心情真的好好喔!
越來越up了!雖然還是有想Sparrow!
兩天前
我跟Sparrow聊天的時候
他叫我暑假去新加坡找他..
住他家..
還跟我說一定會很好玩..
哈哈..我也這麼覺得!

總之昨天晚上吃晚餐的時候
我就隨便講講的跟我媽講,
沒想到她竟然跟我說好,說我可以去Singapore!
一個人去!
爽暴了!
我爸在臺灣,
我就打電話問他,
他竟然也說好,
還說會支持兒子想要做的,只要不要太過分
而且要合理..!! 哈哈 LUV YA!

只是條件是,
我要把鋼琴考8級的曲子準備好..
唉..真麻煩的說

把該做的事都做好了,
已經8點多了,
本來想跟Sparrow聊天的..
結果他沒有上線..
又等了一下,還是沒有
很失望..因為跟對方聊天是我們的Daily Routine 啊!!

不放棄的有等了一下,
Sparrow終於在9點多上了
跟我說對不起,因為他跟大人出去吃飯了
哈,當然沒關係咯!
跟Sparrow說我可以去,
他說他跟他媽Confirm,
還鼓勵我一定要好好練..哈哈 我會的!(為了去找你)

9點半的時候,
哈欠已經打個不停了,
前一天才跟Sparrow聊到10點半,
可是他叫我再跟他聊一下
哈哈,其實我也超想跟他聊,就沒有下線
換了電腦,拿了筆記本電腦去房間聊
我叫他換Facebook的profile picture
他說好,我一直“鼓勵”他用我跟他拍的哈哈
後來決定兩個人都換成一樣的profile pic
在Metro拍的Group Photo
一聊竟然聊到11點多,OMG
我看到時間自己都嚇了一跳,
叫Sparrow在我的Facebook wall 上留言
然後後來陷入昏沉模式,
他竟然也沒跟我聊,跟我說他正在跟Joan Tong聊
哈哈,看到女的跟你聊就不要我了嗎??jkjk
我就跟他開玩笑說我生氣了,不要跟他當朋友了
結果又陷入了昏沉模式..哈哈
結果他竟然留了4個,哈哈 謝謝
而且都是超好的posts!

後來跟他又聊了10分鐘左右,
我們還說要SEE HOW LONG WE CAN BE GREAT FRENZ..
哈哈,希望是很久吧..畢竟我是超愛我的朋友們的..
只不過更愛Family啦!
反正後來就各自說晚安去睡覺了。

PEACE OUT!
Jer Hsieh..


Alright so for what happened today..
I will be using English..haha
As using English is way faster!!

Today was a really fun day..
First period was P.E.
The final ten relay runners ran again
sigh..we’re like almost 10 seconds behind Ruby!!
Then we did ”Tug of War”..haha fun..
My team was composed of Sean, Yang Jun, Christy, and who else??
LOL..cant believe I forgot!
Anywayz, we were really good
but we lost to Ke You’s team at last..
HAHA, Ke You is such a BEAST!!..haha

Then we had History..
i’m getting a lil’ bored of History,
Mr.Eric talked about ”Feudalism”..
sigh..i learned that in 5th grade..
Anywayz, i was kinda crazy..kuz i kept laughing..
ALL RICHARD’S FAULT..he was like
”Ke You, you’re so sexy, KE YOU!!”
”我對你的愛就像泉源一般滔滔不絕,我看到你我的心就 “撲通,撲通”的跳”
LOL..i was laughing to death..
I videoed the whole thing and I will upload that to facebook..

Then we had double Math,
Mr.Ong only gave us 1 and a half hour to finish the whole thing..
LOL..I struggled to finish..

Played Soccer during Lunch,
But my mind was full of the song I listened to for a long time yesterday..
”Beautiful Girls” by Sean Kingston..
HAHA! YOU GOTTA LISTEN TO IT..
he sounds like a pig, but I like it, it’s nice!

Ashim and I went to help for open-house preperation during Chinese,
We went to get paper together from the reception, then to Ms.Por..
and then we worked with Anna and drew Pack man..haha
I chatted with Ashim and Anna, it was so fun and nice..
Xinying came and help us after a while...

During Double English..
we were so crazy...
Richard was so freakin funny & gay..
He was shaking his butt and holding a paper fan,
and talking in a awkward tone saying how sexy Ke-You is and everything..
sigh..he’s crazy..we didn’t eve stop laughing..
we laughed for 50 minutes +..
Everytime, when we’re about to stop,
something new came up!!

LOL..FUNNY..I record what happened too.
I will upload them up on to facebook in a while..

LOL..CRAZY DAY

Jer Hsieh