2005-03-27 20:21:24Jermmy

梁淑YU

唔敢同自己講唔開心 , 只希望自己可以好過一點 ..
無事 , 是假的 .. 有事 , 我又怎能說出口 ...
變回平日的自己 , 當作從來沒有認識過 , 我想 , 這未免是一個藉口 ..
其實 , 我從來無擁有過 , 也未算失去 ...

但我唔會唔承認 , 不過的確是真的 ...

到現我覺得係世上沒有 " 至少還有你 " , 因為是一個很大的謊話 .. 欺騙得令人無法原諒 ...

原本的唱K 行動也沒有了 , 其實我真係好想玩下 .....................
不至於給人說 , 我很悶..
我不是刻意的想看多一點書 , 只是想用自己的方法令自己可以無咁悶 ...
阿鼠 , 我不是一個書蟲 ...