2005-01-13 11:10:23Jermmy

盧焦媛

~我回來了~

在大陸, 我買了三本書, 只係六十幾蚊, 覺得好抵, 但要睇簡體字, 當訓練囉! 有一本係叫「在世界的中心呼喚愛」,因為Yuki話好睇, 所以專登蹾, 不過, 睇睇下總覺得好似只同名, 買o個陣心諗: 邊有可能同名?個名咁長?? Yuki~你o個本既作者叫丑丑嗎? 仲買o左「達文西密碼」作者之前既一本書, 大陸版叫「數字城堡」 Digital Fortress, 希望好似達文西密碼咁好睇啦! 第三本都係我想睇o左好耐既, 係村上春樹既「海邊的卡夫卡」, 好多人話村上春樹既書好睇有feel, 等我都feel下先~~~突然覺得自己好有文化~~哈哈~~~人生最後一個咁長既vacation, 好想可以睇多d書, 做多d學生會做既野!

Lee幾日, 住o係五姨家, 隔離就係我自己既屋, 但我不單冇住, 連入都冇入過, 為乜呢????????????????????

如果, 明知自己會偏心, 又何必生多過一個小朋友呢?
兩個都係自己親生骨肉, 但對待就天壤之別.......
由小就感受到何謂不公平, 表妹好慘, 盧焦媛都係!
所以, 我要叻, 我要好叻, 我要叻過哥哥!
一樣係大學生, 一樣都係科大, BBA唔係好過MECH咩???
結果, 偏心既繼續偏心, 受苦既繼續受苦, 不公平似乎從沒難開我........