2004-06-29 00:42:04尚未設定

::奠::

人真係好化學....
隔黎屋的婆婆冇啦啦咁就去左.....佢仲好後生架!

我尋日出街前仲見到佢企o係度好精神地同其他婆婆傾緊計...
我去完街返到屋企冇幾耐就有架十字車到左...
o係我完全唔知發生咩事既情況底下...勁好奇地由媽咪房的窗口望出去...
等左好耐...勁多街坊走左黎睇.....
冇幾耐....推出黎o個個竟然係住o係我隔黎成日同我吹水既婆婆!!
o個一刻真係勁愕然!估都估唔到會係佢!

其實到依家都係接受唔到....
佢好好人架!佢仲成日話我讀中大....因為我係o係沙田返學...
又話我係讀室內設計...依家d隔離鄰舍都以為我係讀室內設計的!

咁就去左.....好似話係急性腦充血喎....聽日會驗屍...

婆婆!!我永遠會記得你架!!