2021-07-13 12:26:54Vivi

THIS WILL ALL MAKE PERFECT SENSE SOMEDAY - 7 years later

離結束上一段正式的感情至今默默過了七年,

七年間非正式的感情來來回回不間斷的困擾著我,

時間從來沒允許我好好面對自己,

但這次我準備好了。


再看一次戴在右手的手環,終於發現一切最終都導向一個答案,

Covid, Bachelor, Green hair, Newport, everything,

You just don't know where you're gonna meet someone, or what kind of relationship they'll bring to you.

或許哪天我就再也不需要將它掛在手上。


昨天我問你 How's your life so far,

你回答我"Damn good! But now is better"

That's the best anwser that I've ever heard.


你的照顧沒有讓我感到有壓力,

雖然我還是能發現你偏激(與妄想😂)的那面,

我喜歡你 take care你的船、我(同學😂)的車、take care of me, even all of your friends,

你說"Why do I like you because you are you."


這個夏天即使我got tanned, 讓海水的鹽分摧殘我的頭髮、即使週六下午跟大家在freeway上塞了兩個半小時、即使完全沒做好新學期開學的準備,

I'm still so glad that I met you.