2009-11-01 20:13:55瑪姬

我的低能萬聖節

今年萬聖節o係星期六, 所以要o係星期五做d 野同學生慶祝....做d o羊好呢??? 其實一早就決定左bake cookies 比佢地....仲要加個超低能包裝...不過呢...可能唔係正日, 無mud 氣氛, 連之前買左o既chocolate 都派唔晒...-_-...教左書咁多年, 第一年係咁....

本來星期五係HAPPY FRIDAY, 但係有家長晚會....返朝七點九晚九點三...想起都辛苦...o係無得揀之下, 唯有叫自己開心d, 唔好話我老土...我見到學生開心, 我都會好開心...所以我先會o係星期企仆去買ingredients 整餅....(ps...好多謝gabe 帶我去parkin super store....好彩有你jar!!!) 好耐之前講過, 我真係好鍾意送小禮物比人, 因為我好鍾意看到佢地收禮物o個刻個開心表情....真係會令我充滿正能量....

不過呢...當我用左幾個鐘搞掂晒d cookies (搞到成十一點!!!! 下次我要快d!!!), 之後看下個timetable.....&%&*%&**^*(&y*(&*(................day 2 無佢地堂....點算好?? 唯有朝早早d 上去送比佢地啦!!! 如我所料, 佢地都好surprise 連trick or treat 都唔使講就有野食....不過呢....佢地好似仲係有d 冷淡呢!!!! 好彩佢地都比我逼到影相姐!!!





呢個星期五仲有好多事發生...包括校長唔比我請假去christina 個wedding 同埋整班衫一獲泡事件......個wedding...其實都無辦法...唯有完左個parents' day 飛的去....而班衫呢....真係好彩有ricky 同kacie....十萬個唔該你地.....um...我覺得你地開始愛我!!!

再來就係個家長晚會....有兩個家長來左, 兩個都係好好o既mammy....最後都係講到喉嚨痛...o係九點四離開學校....小朋友們....你伊家知道我有幾辛苦呢....你地可唔可以每天愛我多一些呢??

星期六....好忙...先同CU master babies 們去唱k....真係無人會信一個professor 會肯同我地去唱k......仲要係一個咪霸.....唱歌好聽到呢!!!!  令到我同ella 都懷疑佢係咪有秘撈去登台...




之後約左牛牛shopping.....大家本來想住忍手唔埋野....最後要送自己同牛牛三個字"算吧啦!!" 最開心係影南瓜相....



再來就係約埋BU寶寶們去打邊爐.....個奶王水晶飽真係好味到呢....



最後就係O係同一日唱第二次K.....玩到成一點先走.....真係好過份.......但係有HALLOWEEN 禮物收.....同時希望KATHY 可以開心D!!!!! We are always there for you!!! 

halloween 狂歡夜過後.....星期日訓到十點幾....仍然覺得好depressed....決定去shopping 發洩....兩條裙, 一件毛毛背心(好似著左三隻rabbits 上身...好殘忍但係好靚), 一件jacket, 一件衫..........咁買法都唔可以令到自己開心返.....好唔尋常!!!

玩完之後....聽日要努力工作.......加油呀...黎希雯....

CHRISTINA 2009-11-10 19:06:10

今年冇得食啦我~.~

BBC 2009-11-04 20:32:44

i want ur cookie =] X) [(^__^||)]
Mz LaI