2004-10-06 16:58:29Jayki

JAY CHOU 2004 INCOMPARABLE CONCERT (上)

本人黎台灣讀書,蘊含某些目的,其中一個,就是要見到周杰倫本尊......


周杰倫每次出album,都係我在澳門既時候,今年都係.so我唯有拜託朋友幫我買佢ablum & 拿簽名.

話說簽唱會那天,我一大早接到我朋友電話,話人多到好恐怖,而且Jay遲左半粒鐘都未見人影...{我都知我朋友唔係因為我,都唔會去台北同人迫ga la}我感動之餘亦不忘安慰佢話:你一陣上台拿簽名時,咁近距離見到Jay本人,已經好幸福ga la!(其實我朋友都唔係佢fans,哈,都唔知算唔算安慰).

過左唔知幾分鐘,我手機又響了,我趕緊接過電話,我喂左一聲,我朋友就急不及待搶左我既對白咁話:有周杰倫演唱會ticket賣呀,仲送海報tim!~你要1200既搖滾區定係平200既看台區呀?當時我聽佢咁講,都知佢估到我一定會去聽佢concert.So 佢都係直接問我買幾$$ ticket而唔係唔我買唔買~哈.經過我同佢既再三考量,決定but 1000既看台區.當然,我亦都多左兩張Jay Konzert Plakate ~ ^^y ......


期待著jay 的~周杰倫2004無與倫比演唱會~