2022-09-29 14:17:47jasonliu

【28歲就做RGA】RGA生髮效果淨係維持到2年,我咁樣先保住BB毛唔會徙錢!

香港男人十個入面有七、八個都中年甩頭髮,如果你係唔甩頭髮既幸運兒,咁我真係十分恭喜你!

 

講下我度出黎呢個治脫髮終極絕招之前,講下背景先,我遺傳我老豆(定我阿媽?我阿媽更年期之後其實都禿禿地),二字尾已經開始甩頭髮,一開始都無理,淨係覺得吹頭、梳頭好似甩多左,甩甩下先覺得大鑊......唔係咁快就開始甩頭髮、開始雄禿下話?

 

唔認唔認還需認啦!過多一個月發現髮旋真係光光地,而且髮線又好似有啲後退、有啲M字額......睇我老豆個頭我就知究竟自己最後會甩成點,但我老豆都無我咁早甩,可能而家真係關啲水事,聽講而家啲水比起之前以前係差左好多,仲有空氣污染呢......

 

其實我覺得脫髮原因係點都唔係好重要,我已經十成九確定係遺傳性雄禿......亦都非常認同脫髮係愈早醫愈好,呢啲野愈避、愈唔理就愈難醫!

 

我係一的起心肝要做,一係唔做,一做就做到盡要有成果睇到個種人!

 

所以我好早就去試左最貴最貴,生髮界既終極方法:RGA生髮

 

RGA生髮前前後後唔講,有做過功課既都明,而且相信有唔少師兄已經做過,但個個價錢都唔一樣,所以其實上網問價都無咩用,而我係呢邊唔透露究竟做左邊間啦,不過其實無論規模、環境配套同醫生姑娘個啲都有返咁上下,絕對唔係無牌下三流既公司,而且我都好滿意佢地既服務,覺得好細心好專業......

 

不過佢地都講左啦,RGA係會有效果睇到,但唔係個個人都會有好好既效果,最後都係睇返你個年紀啦、睇返你個脫髮症狀勁唔勁、睇下你個遺傳性雄禿遺傳成點、睇下毛囊仲有無活力囉......所以真心,無論你想做咩去救髮,最好都係趁早做!你唔捨得錢多啲定係頭髮!?(有啲人唔捨得錢,其實我都明,大拿拿五萬幾)

 

醫生都話佢做咁多個RGA生髮之中,我都算後生,可以比多啲期望,因為毛囊應該仲有活力架!佢睇左一睇我個脫髮範圍,就好似抽左6-8粒肉仔,整左兩支RGA生髮因子精華出黎,然後就係比較禿既地方(髮旋位置同M字額兩邊仲有兩邊耳仔上面)桔針注射。

 

我算好彩同算快,做完RGA之後兩、三個月度見到少少效果,禿左既地方有返少少BB毛,但個啲BB毛一直都無生得好長......有時仲會甩出黎。因為RGA真係一啲都唔平,所以我都非常珍惜啲BB毛!做左RGA之後先有既BB毛!

 

為左唔徒左個RGA,我咩都試過曬,香港有既、外國代購既生髮產品,通常都係咩生髮補充品、生髮精華個啲啦下,但最後都唔係太有用,係,係覺得個頭皮乾淨左、無之前出咁多油咁痕或者咁多頭皮,之前偶爾會生既頭瘡都無曬(因為未有脫髮問題之前我會gel頭),但係只要唔覺意用精華用得重手左,就會乾到喊,全日都勁乾好似一滴油都無咁,反而會有頭皮......而且一比地鐵同巴士啲開到好勁既冷風一吹,哇痕到呢,我又唔敢去搲,驚搲搲下連個幾條毛都無埋,淨係想快啲返屋企洗頭,用返啲補濕既洗頭水......

 

但都止步於此,你話我買咁多生髮產品有無止脫同生髮功效?sor係無既!要甩既都照甩,好似頭皮乾淨左好左,但完全唔關頭髮事咁,頭髮愈生愈少、連RGA比我既頭髮都會甩!

 

Q:有好多人問我點解唔食保記、唔用倍健?

 

A:係!好多人話我呢半年點解要曬咁多錢去做無功,直接去食保記用倍健啦!首先多謝關心,保記我唔會咁早考慮(因為我老豆食左佢覺得......力不從心,所以等我生左一仔一女之後先食啦),倍健我就不嬲用緊,不過好似大家咁講,用既時候係會令頭髮無甩得咁快,但對生髮係真係無咩幫助囉......

 

一開始就用左終極生髮方法,有好、有唔好。

 

其實我二十尾用呢筆錢去做RGA,基本都算我為自己做過最好最貴既事啦?(我本身諗住儲錢買車架),我做RGA之後效果好似比其他師兄好少少,但亦都同其他師兄一樣,脫髮問題其實只會隨著年紀愈黎愈嚴重,因為細胞活力愈黎愈差、愈黎愈少......

 

我睇人地話RGA最多維持兩年貨仔?所以呢兩年我除左生髮精華之外,我都有入手比較貴既生髮帽,務求唔好白費RGA洗左既錢......

 

其實生髮精華除左控油同唔再生頭瘡之外無咩用,我成日都好鬼懶得用,但反而呢,生髮帽work喎!因為生髮帽只係需要充電同戴上個頭度十幾分鐘,所以我一諗起就會用一用......

 

絕對唔係心理作用,因為我有好仔細觀察個兩個星期用、同兩星期唔用既分別,用左生髮帽之後唔係話會大爆髮,但真係feel到梳頭既時候大力啲頭髮都唔會甩,洗頭之後啲頭髮都無甩得咁勁(其實我已經盡量施無可施先去洗頭,好彩本身頭油唔係好勁),真係覺得可以扯脫......

 

為左保住RGA比我個層薄薄地既頭髮,我由本身雞雞地幾舊水既生髮帽,升級去四千幾既生髮帽,而效果又真係好左喎......之後我就上網搵低能量生髮激光療程,Perfect Men有個叫F8既,廣告賣到痴線,肯定各位師兄弟都聽過......本身我對呢個療程係非不屑既,覺得根本就係搶錢!點會喺個頭度噴啲生髮精華、照下燈就有料到?但我上網睇左,其實呢個所謂「低能量生物激光」係有FDA認證,算係除左保記、倍健之外既有效生髮方法......唔怪得可以保持我RGA生出黎既頭髮!

 

我其實一共淨係大概諗左兩日就上去試左Perfect Men個F8,望都無望佢地其他療程或者生髮產品一眼,同其他人講既一樣啦,都係又將你頭皮放大200倍去睇頭皮健康情況囉,因為我做過RGA生髮,所以頭皮同毛囊情況其實都唔差,至少唔會有好明顯既頭肉露出黎,雖然頭髮都係疏......之後好快就入房做機,做機就係照燈,紅光就係低能量生物激光,同我用既生髮帽一樣,不過個級數當然唔係一樣,做F8呢個療程係勁好多既!

 

最後我試完之後雖然無咩感覺(其實用生髮帽都無感覺架)如果唔係你期待啲咩?頭髮同頭皮好似著火咁㷫?塊面打激光就會咁,頭皮就唔會,因為用既講明係「低能量」生物激光。

 

快快趣趣做完我就閃,驚比人留住Hardsell,好彩糾纏左大概5、6分鐘最後都係順利走左,返去觀察左大概一星期,覺得止脫效果好似比日日用生髮帽更好(為左知道有無用,我好勇敢好犧牲咁左成星期時間無用生髮帽,超大犧牲!)於是我就決定雙線並行!

 

我最終買左30次F8療程,再加埋倍健,再加埋日日用生髮帽。F8就大概一星期上去Perfect Men 做一次——呢個就係我既必勝法,完全唔靠食保記!

 

其實患左遺傳性雄禿既各位,我唔講大家都明啦,想有返以前十幾二十歲既髮量,無可能,最好係做到止脫、保住而家有既頭髮已經好好!對於做過RGA、無做過RGA既巴打黎講,我覺得用倍健加低能量生髮激光(密用、唔密用其實都等於無用)已經係最work方案,歡迎討論交流、集思廣益!

 

Perfect Men F8 生髮療程

而生髮帽我用:醫學級激光增髮儀 LaserBand 82