2022-09-28 11:18:49jasonliu

中藥生髮 V.S. 軟激光生髮邊個好?

中藥生髮 V.S. 軟激光生髮邊個好?止脫生髮成果分享 試做2間至熱門生髮中心:Perfect Hair 髮神 & 髮再生!

 

好多人都話,男人一到中年就會甩頭髮,「脫髮」呢樣嘢對男人嚟講,的確係無可避免嘅……所以一過咗35歲,我就開始日日望住自己啲頭髮,希望唔好甩咁多……但係好可惜嘅係,我老豆同呀媽都有甩頭髮嘅問題,雖然佢地冇去睇醫生,不過聽人講,如果父母雙方都有脫髮嘅話,咁仔女甩頭髮嘅機會就大增!睇嚟我都係走唔出甩頭髮嘅「魔掌」架啦……

 

既然係咁,不如我「先下手為強」仲好啦!及早改善頭髮健康,預防甩頭髮,總好過甩到變M字額、禿頭個陣先至去醫呀嘛~講起生髮、防脫髮,好多人都會第一時間諗起生髮水,之但係生髮水係我絕對唔想用嘅生髮產品,因為一旦開始咗用,就要用一世!與其係咁,我寧願去搵吓有冇啲有效嘅生髮療程,一了百了咁養好頭皮同毛囊仲好啦!

 

就係咁,我就開始咗我嘅「生髮之旅」,為咗唔想中伏,我上網做咗好耐資料搜集,又問咗幾個都有試過做生髮療程嘅朋友,睇吓佢地有冇推薦嘅生髮中心。其實一開始我唔想做啲太過刺激性,驚個頭皮頂唔順,萬一整傷個頭皮,分分鐘本身唔甩頭髮都變甩啦!所有當有個朋友向我推薦「髮再生」個陣,我一聽到佢地係用中藥生髮,心諗:好似試得過喎!不嬲我覺得中藥性質都比較溫和,而且真係有調理體質嘅作用,於是上網睇咗一陣,我就決定去髮再生試試……

 

我諗好多人都對髮再生聽慣聽熟,因為佢地成日都會係地鐵站、電視到賣廣告,而且佢地係少數出名用中藥生髮嘅生髮中心……本身我上網諗住睇睇髮再生有冇咩療程試做優惠,不過佢地淨係得一個免費頭髮分析可以登記,仲講明要預1個鐘時間……心諗咁都應該做得幾詳細呀~之後我就跟booking日子上去舖頭啦……

 

其實髮再生講到明用中藥生髮,都預咗唔會即刻見到頭髮生到「baba」聲嘅效果,加上我自己都預咗一筆錢係去做生髮療程,但係估唔到髮再生開嘅價錢比我想像中貴好多!!!我上到舖頭,髮再生嘅理療師幫我做咗頭皮檢查之後,就同我講:你咁嘅case要做我地嘅XXXX療程同XXXX療程(個名太長唔記得……)因為而家你毛囊好多油脂,要清走先可以生頭髮架……而家total 30次療程都係$30,000咋!

 

我一聽到$30,000真係打咗個突!計返條數都要成千蚊一次,正當我係度猶豫緊個陣,髮再生個理療師就同我講:我地而家可以即場幫你做一次full set療程呀!仲free埋俾你架!試過你就知效果好好架啦!

 

聽完個價錢其實都想走先,不過既然佢話有得free一次療程,咁就一於試吓先啦!其實過程主要係洗頭、拮頭、噴頭,而成程都係最後噴頭個step先用咗一啲濃縮咗嘅中藥藥水,至於入面有咩成分,髮再生個理療師就冇講,淨係話有中藥成份……之後做曬所有step,就再照多次個頭皮,咁個位理療師就篤住個Mon話,好明顯我個頭皮好多油脂都清走咗,就連毛囊入面一啲塞住咗嘅油脂都沖埋出嚟,而家啲毛囊係可以好清楚咁見到……查實我都唔識睇個頭皮同毛囊健唔健康,佢話有改善、冇改善都好,我都唔會睇得出啦……講完我個頭皮乾淨咗,佢就話:拿,啱啱free咗一次療程,你試完都覺得好舒服啦係咪?(我當時係黑人問號表情=.=”)加上個生髮、養頭皮效果真係好好架,$30,000有30次真係好抵!我地好多本身甩緊頭髮嘅客人,做完呢個療程之後,真係生到頭髮架……

 

事先聲明,我唔係冇錢,我的而且確係預咗大約$15,000~$20,000去做生髮療程,你話多幾千蚊都過得去呀,但大拿拿多成萬蚊喎……梗係要諗清楚啲啦!……於是我同髮再生個位理療師講,都係想再諗諗,$30,000真心有啲貴……點知髮再生個位理療師就話:依家唔買,你聽日或者之後返嚟就唔係呢個價錢架啦……呢個價錢我地只係做俾嚟試做嘅客,你之後返嚟再買嘅話就貴一截架啦……

 

雖然佢講到好似而家唔買就蝕咗咁,不過真心$30,000真係好貴囉,萬一做完30次生唔到頭髮,咁我咪要再俾多$30,000繼續做多30次?!之後同個髮再生理療師糾纏多起碼一個鐘之後,好不容易先甩到身,我心諗好彩甩到身,如果唔係分分鐘每次嚟做生髮療程都要比啲員工係咁sell……

 

雖然只係做咗一次髮再生個療程,當然唔可以話佢好有效果或者完全冇用啦……做完個晚就覺得頭皮清爽咗少少,不過好快第2日又打回原形……同未做之前冇咩分別……可能做多幾次會有明顯啲嘅效果,但係我就唔太想再返去髮再生啦……始終佢地嘅職員都幾hardsell吓,唔係人人都「頂得順」……

 

髮再生唔得,咁唯有搵過另一間生髮中心試試……之前嘅髮再生雖然係朋友推薦,不過我嘅體驗就唔算十分好,雖然唔係話朋友推薦有問題,但今次再試其他生髮中心嘅話,我就想試吓搵間身邊冇人試過嘅……

 

之後得閒睇吓Facebook,見到有間叫做「Perfect Hair 髮神」嘅生髮中心賣緊廣告,睇咗佢地啲片,我先知原來而家有種生髮技術叫做軟激光,仲話其實而家好多軟激光生髮技術已經有FDA認證,同生髮水、植髮並列為有效改善脫髮嘅生髮方法!軟激光生髮我真係第一次聽,聽落好似會令頭皮好痛咁,不過廣告入面又話呢種技術係完全無痛,唔知真定假呢?

 

見到呢種軟激光生髮技術好似幾Work咁,我就決定試試佢,估唔到呢間Perfect Hair 髮神竟然有得免費試做一次軟激光生髮療程,加上佢地係廣告入面寫明,免費試做之後,一共10次療程都只係$2,888!價錢只係髮再生嘅10分1咋!我諗就算唔買10次,只係去做個免費試做都賺咗1次療程啦……所以我就上網登記咗Perfect Hair 髮神個免費體驗啦……

 

Perfect Hair 髮神個療程叫做F8生髮療程,當時我上到去分店,好快就有位職員帶我入房,幫我做頭皮分析,同埋講解吓F8生髮療程會做啲咩,講咗15分鐘左右,就帶咗我去做療程,估唔到做療程個part極之簡單,只係坐係張櫈到,頭頂有部儀器照住,唔好話痛,成個過程直情可以話係一啲感覺都冇!照咗大約30分鐘,Perfect Hair 髮神嘅治療師幫我係頭皮到再搽啲生髮精華,然後按摩幾吓,成個療程就完成咗啦!

 

我從來冇諗過做生髮療程會簡單到咁誇張,連部儀器機都唔會掂到頭皮,雖然真係好方便又簡單,但我忍唔住覺得,究竟咁做係咪真係Work呢?就咁照燈咋喎,咁就生到頭髮?

 

後來做完F8生髮療程嘅第2日,本身我都冇咩為意,不過起身諗住洗頭個陣,摸吓個頭皮又覺得頭油出少咗,平時瞓完一覺,個頭一定笠到癲,但個日係就算唔洗頭,都唔覺得特別油、特別笠,睇落就同洗完頭差唔多咁清爽!估唔到「無接觸式」嘅生髮療程都會有咁明顯嘅效果!

 

再講返我去Perfect Hair 髮神試做,當時做完療程之後,佢地嘅職員都有同我講吓而家買療程係咩價錢,不過感覺就唔係hard sell嘅……而且佢地同我講個價錢係同廣告入面一樣,都係$2,888就有足10次嘅F8生髮療程,完全冇其他附加收費、隱藏式收費之類……真係明碼實價架!

 

個陣我見個價錢唔係太貴,絕對係我嘅預算之內啦!於是我就買咗10次F8生髮療程試一試,到而家為止,我做咗6次,每次上去Perfect Hair 髮神做療程個陣,都同我試做個次一樣做法,亦都唔會有職員係我做緊或者做完療程之後,捉我入房係到「日哦夜哦」,要我買多幾十次療程,或者叫我買埋其他生髮療程,總之俾我嘅感覺就係,真係上去做生髮療程,唔會做埋啲無謂嘢!

 

講吓我做咗6次療程嘅生髮效果,除咗頭油少咗好多之外,頭皮問題都改善咗好多,而家朝早就算唔洗頭,都唔會話未到中午就頭髮笠曬……另外頭頂都見到有啲短短地嘅BB毛生緊出嚟,雖然本身我未有好明顯嘅脫髮問題,不過而家生多啲,好過之後唔好彩甩頭髮個陣先等佢慢慢生呀……

 

未去Perfect Hair 髮神做F8生髮療程之前,點估到一個唔洗$3,000蚊嘅生髮療程,竟然會有咁好嘅效果,加上Perfect Hair 髮神仲有好好嘅服務態度!其實甩頭髮嘅問題人人都有機會發生,最重要係唔好等佢真係發生個陣先去醫、先去處理,脫髮問題未出現之前,可以透過增強頭皮同毛囊健康,預防甩頭髮問題出現架!我好有信心,做多幾次F8生髮療程,我嘅脫髮問題絕對可以遲好多先出現!

 

救髮真心唔怕遲,最驚你唔去醫!作為男人,都想各位男士有濃密嘅頭髮,唔洗做光頭佬,如果你都想試試Perfect Hair 髮神嘅F8生髮療程,你地可以去下面條Link登記~放心!絕對冇廣告成分,真係真心分享俾大家!

 

免費體驗 Perfect Hair 髮神 F8 生髮療程