2004-11-07 14:34:59尚未設定

尋找樂趣

正如麥提莎廣告d性感女人話齋:「每個人都有自己尋找樂趣ge方式」,你同我都總有自己一套令自己開心ge方法,以便抵銷生活上ge種種唔高興、唔如意、唔順眼… 大概因為自己太多愁善感又火爆,怨屈氣我年中都儲落唔少,第二樣野我唔敢認叻,但講到尋找樂趣ge方法我真的不少。

第一位 買衫
shopping係女人都鐘意,的確洗錢係一個好effective ge發洩方法,但各人愛買ge item都唔同,好似有d人愛買鞋(例:Hazel,一年至少9對),有人就愛買首飾,我就鐘意買衫多d,越唔開心買ge衫就越多,最犀利ge果次係舊年exam時期,考完第2科anatomy我即刻去左百德新街Tsumori Chisato,試左一陣就買左2件衫,price多過我而家一個月ge咭數一半,呢排咁多test、又趕assignment,唔洗問都知又係發作期,10月咭數好甘ya…

第二位 旅行
又係10月,終於去到Phuket旅行叉電,唔係有得去玩下,我今日應該痴Q左線na!!! 去旅行,就算咩行程都冇只係stay o係酒店度都好relax ga!Phuket冇乜must buy冇乜activity,但個環境已經夠殺na,做下spa游下水食餐好ge又一日,我好掛住布吉…希望可以快d再去na! 另外ge travel target仲有europe, especially UK,日本首選hokkaido,其次tokyo for shopping… looking forward!

第三位 spa/massage
有扁平足ge我經常腳痛同腰痛,做massage就可以紓緩呢個問題na,再累一點就一定要去spa,浸個香薰浴再推抽按摩…wow,一流!!! Although按摩好似好老餅ge嗜好,但真係好refreshing的~

第四位 唱K
我唱K至愛d高音嗌歌,大叫完又爽,有人讚都幾虛榮!近期必選: FI.R. Lydia & 後樂園!

第五位 機動遊戲
玩機動遊戲其實有時都幾驚,好似跳樓機咁,放左你上幾廿層樓高又唔知幾時放你落去,又大風又凍咁都幾驚的! 不過一有離心力咁下好刺激,個人會突然好開心咁gu wao,mui就成日話我玩親跳樓機都狂笑,係好開心ya ma…

我d relax method都係咁上下na…你又用咩方法relax urself ne?

(圖: 我在Phuket的carol island,係咪有d似<新假期>封面ne!)