2004-07-24 12:12:39珍妮花

個頭痕唔痕呀??

改篇自'死性不改', by I love you Boyz~~~

細細個已經甩髮 誰願接受這種意外
你建議我可織髮 之後我便可留海
陳奕迅魯振順搵到自信 有番頭髮先英俊

*唔該啦師傳幫手囉隻絞剪替我剪一個
人地冇我有那一款 型像最突的我
jac log undercut碎蔭我要留番個
慢慢搓 慢慢搓 落moose咪多

成街有太多細路 醜到我不想講
頭髮像沒有梳梳 凌亂到像菠蘿
頭毛的存在 是我從來都志在
廿歲開始甩頭髮*

我試過很多織髮 仍沒有合意的替代
我髮線已經不見 M字出現真活該
同伴也話我傻 爭相陪我 夾錢髮菜贈給我