2004-08-08 05:44:03jackjack

"索K"

"月亮公園"上次排戲比個女演員襯我半睡半醒同其他人講,
話我係咪索K喎,我聽到登大隻眼望住佢,我冇駁佢,
等其他人話佢,導演Patrick話唔理演員既私生活,佢都知我係倦,
女主角Vita都知我係懶訓,配角amen都話第一日識我都知,
更何況當時係食飯時間,你理得我做咩呢,我有我訓,我冇得罪你丫,
同你都冇對手戲,段估都唔係踩親你條尾啦,咁樣講我都得0既,
有冇經大腦講野架,如果我係排戲時侯訓就話唔0岩ja,但唔係喎,
仲話佢唔會比個女識埋d咁既人,而家都cut晒佢電話,上網,電視,
出街都唔比,仲話而家有個又讀書叻又有錢既男仔追緊佢個女,
咁樣先係竹門對竹門喎,我話你唔比個女做呢樣做果樣諧早反叛,
Vita都話係,咁樣唔係一個好辦法,amen話可能你個女適應你既野啦,
即係我自己覺得你好自大同埋眼中無人lor,
人地既事你又唔知,一味係度亂講縱傷人,呢d人簡直唔要得,
我同其他人/朋友都講過呢件事,佢地都話乜呢個女人咁講野架,
我諗佢真係要好好檢討自己既言行lor,唔係唔好大教壞細,
都唔知點樣可以教到佢既下一代.

一.一