2006-06-20 20:39:43火柴人

EVA的感覺(一)

因為係屋企拾碟見到從前我未睇完的EVA, 所以今次下定決心睇完佢, 睇完的第一個感覺, 原來我好似故事的主角碇真嗣, 睇完佢, 真係好似見到另一個自己, 發現左原來自己係一直係度逃避, 一直係度逃避自己的長大, 我記得故事裏面講過一段的說話 "如果唔鐘意的話, 甘就做返D鐘意的事", 甘樣咪即係係度逃避. 睇EVA的時候我好明白, 但再回顧自己, 就真係覺得自己只係有口話人無口話自己. 逃避似乎係人都會做的野, 逃避唔開心的事, 逃避唔鐘意的事等等...或許真係太多野可以俾人去選擇逃避LA, 不過我知道係我打呢篇文章的時候就已經改變了, 我唔會再去逃避, 我已經收埋左自己成半個月LE, 係時候打返開我的心, 去面對呢個世界.

待續...
預約幸福 2006-06-21 18:01:43

當我見到你post左呢篇文章的時候,我真係好開心﹗我形容唔到我的開心有幾開心﹗
也許我一直以黎都想幫你﹗原來發覺自己咩都幫唔到﹗知道你ge思想心態上會慢慢改變, 你唔會再去逃避,當你努力去面對呢個世界的同時,祈望你會愉快地打返開你的心,好好地讓你身邊的人同你一起加油吧﹗

而且見到你開心幸福,我的心都會跟著開心﹗等我比個鼓勵你啦﹗未來仲需要你的毅力去闖ga...要加油ar...再多ge我都吾知點講...總之開心la...好多野相信你會明白ga.....
keep smilling on your face^^

一個會永遠好好地等你和支持你的人