2006-01-07 00:43:11火柴人

考完試後的一個星期

考完試己經一個星期la,
似乎自己咩都無做過,
本來想留下做實驗,
但係找阿sir報告實驗情況就用左我3日...
真係浪費時間,
我依家仲係度想緊, 究竟呢幾日自己點過,
當我找到阿sir報告完之後,
我就發現其實我己經唔使做la個實驗,
己經做完la, 不過自己仲唔想甘快走住,
我叫左阿sir加個題目俾自己,
就當作自己最後係學校練習儀器的機會,
可是無聊的日子無離我而去,
有題目無材料, 搞到我又係宿舍發霉...
唉...我都唔明自己甘快考完試做咩,
如果依家考試., 我仲有d事做下~~
無聊時生活真係有d難過~~
不過算la, 都過去le,
明天我又要努力做實驗la...