2006-07-13 23:46:189仔

7月13日

7月13日
班足準決賽 + 季軍賽

honestly speaking,踢完兩場比賽之後,我發覺林子駿踢波ge時候都ok好人,成場比賽佢好似一句粗口都冇講過lor~  記得有一次佢係我面前射遠射,我未有任何反應前,個波已經貼住我左邊面擦過,之後我聽到佢話:「嘩~嚇死我呀!」XDD,果個攻勢完左之後,佢仲笑笑口同我講sorry(打手球d女仔都未必個個咁好禮貌!except 方思敏 *v*),所以佢應該係眾多同4E班踢過比賽ge男仔入面最好禮貌果個lor~ ( 可能講你都唔信… =v=”)

同我地踢季軍賽果班3 X 完全乞人憎到嘔lor,串到前所未見,好想一拳一次過打落個3條仆街s度lor唔該!
其實第2場只輸2球,都要多謝老四,因為有兩球我係禁區入面有手球(老本行 =.=’)ge嫌疑,雖然事實上係波打手,我唔係專登用手,但係球証絕對有權吹我fault lor~


打住咁多先,聽日去camp,都執野呀,待續…