2010-11-07 14:40:58筱靈

2010-11-07 I Knew I Love You

Maybe it's intuition

也許這就是直覺


But some things you just don't question

但有些事你從不懷疑


Like in your eyes

就像在你眼中


I see my future in an instant

我 瞬間看見我的未來


And there it goes

但很快就消失了


I think I've found my best friend

我想, 我找到了最好的朋友


I know that it might sound more than a little crazy

我知道那聽起來有點瘋狂


But I believe

但我相信


I knew I loved you before I met you

我知道我會愛上你, 在我遇見你以前


I think I dreamed you into life

我想我已夢了一生


I knew I loved you before I met you

我知道我會愛上你, 在我遇見你以前


I have been waiting all my life

我已經等了一輩子


There's just no rhyme or reason

一 切其實毫無道理


Only this sense of completion

只有這完整的感覺


And in your eyes

在你眼中


I see the missing pieces

我 看見了失落的片段


I'm searching for

我尋覓已久


I think I've found my way home

我想我已找到歸途


I know that it might sound more than a little crazy

我知道那聽起來有點瘋狂


But I believe

但我相信


I knew I loved you before I met you

我知道我會愛上你, 在我遇見你以前


I think I dreamed you into life

我想我已夢了一生


I knew I loved you before I met you

我知道我會愛上你, 在我遇見你以前


I have been waiting all my life

我已經等了一輩子


A thousand angels dance around you

城 千的天使圍繞你跳舞


I am complete now that I've found you

我 變得完整, 因為我找到了你


I knew I loved you before I met you

我 知道我會愛上你, 在我遇見你以前


I think I dreamed you into life

我 想我已夢了一生


I knew I loved you before I met you

我知道我會 愛上你, 在我遇見你以前


I have been waiting all my life

我已經等 了一輩子