2004-05-27 19:50:13大汶

Gathering

o尋日係我返o黎咁耐,我同大家o既正式聚會,好期待ga,唔知大家有無變。

之前決定o左一段時間,最後都係去唱k,本人無咩所謂,因為始終都唔係太識唱,i know i know,out 精 ar ma,我唔否認。

今次 Gathering 所出席o既 baby: Rebecca, Wendy, Winnie, Fion, Carrie,基本上大家都無咩點變,不過最奇怪o既就係,大家竟然都話我無變,可能我真係保養得好la,haha...

係度講聲唔好意思,我都覺自己無咩本心,極度懶,抽唔起條筋寫信,唉......

無見咁耐,我o地實在有太多o野想講,太多o野想問,所以幾個鍾o既唱k 時間話咁快就過,yeah yeah,我都唔out 得晒,至少可以伴一伴唱。

聽日睇 Shrek 2,期待期待~