2007-08-05 12:27:04< 火腿 >

Can you hear me cry ?


歌名:Hear Me Cry  唱:宇多田光


You counldn’t say
你不能說出
needed someone new
你需要別的人
You actually thought
你正在深思
deep inside I knew
實際上我知道


Can you tell me How can you say
你只要告訴我你怎麼解釋
Why this should suffice?
為什麼會這樣
You passed me by
你從我身邊走過
and your heart as cold as ice (You passed me by)
你的心冷如冰(你從我身邊走過)
Did you see me cry? (Did you ask yourself why?)
你看見我哭泣嗎?(你問過自己原因嗎?)
Did you see me cry? (Did you ask yourself how?)
你看見我哭泣嗎?(你問過自己為什麼會這樣嗎?)
Can you hear me cry? (Did you ask yourself?)
你能聽見我哭泣嗎?(你質問過自己嗎?)
Will we ever grow a part?
我們會不會永遠分離?


You, you counldn’t say
你不能說出
needed someone new
你正在深思
and you actually thought
實際上我知道
deep inside I knew
實際上我知道


I wonder where we will go
想知道我們的未來
Will we be the same? (You passed me by)
我們還會不會象以前一樣?(你從我身邊走過)
I laugh inside I think of you
我會心微笑,我在想你
and the love we made (you Passed me by)
想著我們曾經擁有過的愛(你從我身邊走過)


Tell me why this should suffice
告訴我為什麼,我只要這樣就足夠了
I hold you through the night
我想能整夜擁著你入眠
Now will I let it go?
現在需要我放棄嗎?
Soon I’ll let it go
我會即刻就放手


can you see me cry? (Did you ask yourself why?)
你能聽見我哭泣嗎?(你問過自己原因嗎?)
can you see me cry? (Did you ask yourself how?)
你能聽見我哭泣嗎?(你會問過自己為什麼會這樣嗎?)
Can you hear me cry? (Did you ask yourself?)
你能聽見我哭泣嗎?(你會質問自己嗎?)
Will we ever grow a part?
我們會不會永遠分離?


You, I’ll stand by your side
我將會在你身旁
I’ll be there for you (You passed me by)
我會在那為你守侯(你從我身邊走過)
You, I’ll stand by your side
我將會在你身旁
Please just do me right (You passed me by)
只要你給我權利(你從我身邊走過)


You, I’ll stand by your side
我將會在你身旁
I’ll be there for you
我會在那為你守侯


上一篇:天空

鮪魚 2007-08-06 17:03:16

林香菇耶!! 妳知不知道~~
妳好無聊呀@@!!
ㄎ ~~有國字翻譯ㄝ@@
呵呵

版主回應
呵呵 我一直以來都走無聊風
你不知道麻!?

拜託這首歌 真得不錯聽
等你聽過你就會感謝我的推薦
保證不後悔ㄝ
曉得不曉得!?
2007-08-08 00:43:16