2008-06-09 17:37:47肥♥

Love will find a way

In a perfect world

在一個完美的世界



One we’ve never known

一個我們不曾知道的世界



We would never need

我們不需要



To face the world alone

單獨地面對世界



They can have their world

他們可以擁有他們的世界



We’ll create our own

而我們會創造我們自己的



I may not be brave or strong or smart

我也許並不勇敢, 強壯或聰明



But, somewhere in my secret heart

但, 會在我隱密的心中



I know

我知道



Love will find a way

愛會找到方向



Anywhere I go, I’m home

無論我到何處, 我就像在家一樣



If you are there beside me

如果你在我身旁



Like dark

像是黑夜



Turning into day

轉變為白日



Somehow, we’ll come through

無論如何, 我們總會度過



Now that I’ve found you

既然我已找到你



Love will find a way

愛會找到方向



I was so afraid

我是如此害怕



Now, I realize

現在, 我瞭解了



Love is never wrong

愛不會是個錯誤



And, so, it never dies

所以, 也永遠不會消失



There’s a perfect world

有一個完美的世界



Shining in your eyes

在你的眼中閃耀



And, if only they could feel it, too

如果他們也能夠感覺到



The happiness I feel with you

我和你在一起時感到的幸福



They’d know

他們會知道



Love will find a way

愛會找到方向



Anywhere we go, we’re home

無論我們到何處, 我們就像在家一樣



If we are there together

如果我們在一起



Like dark

像是黑夜



Turning into day

轉變為白日



Somehow, we’ll come through

無論如何, 我們總是會度過



Now that I’ve found you

既然我已找到你



Love will find a way

愛會找到方向



I know

我知道



Love will find a way

愛會找到方向



Anywhere we go, I’m home

無論我們到何處, 我就像在家一樣



If we are there together

如果我們在一起



Like dark

像是黑夜



Turning into day

轉變為白日



Somehow, we’ll come through

無論如何, 我們總會度過



Now that I’ve found you

既然我已找到你



Love will find a way

愛會找到方向



I know love will find a way

我知道愛會找到方向



I know love will find a way

我知道愛會找到方向