2008-12-19 14:24:14SUGAR 糖 - -

♥* - - -【What’s happend?】 ▪▫





不想說話 ..
我真的不想開口 ...
謝謝你們
對不起你們
還有一些動人的話
難過心情
我的失望無助
我的進退不得
我真的不知道該如何訴說

我會觀察別人的動態
越在意的也越深刻
是否真的很無知
重感情卻又偏激 ....

這次我真的明白
這次不是衝動
是一股絕望超越理智
真的累了
而最後
又證明了什麼

生活還是要過
令人想不開的壓力還是存在著
日子 .....
還是一樣 .... 窒息的循環著

I’m loser.
I really good no use, good pain.
In my body does not have the soul.

In family’s matter depending on my one really does not have the means.
I knew that I am not most pitiful that one.
But why can’t I choose the escape .....

I had said I will be leaving your recent place ... static departure.
Now?
My anything does not want to do, anything raises not vigorously, anything good bothersome ...

I did not hope that I will have the next time action again.
But who can stop I pessimistic ideas ...
Is suffers itself.

I really good feared that oneself is a person.
Actually I have only have the self-confident semblance.
Actually is only is concealing my extreme self-confidently not.
I also only am easy to be injured, also likes crying, is also extreme, needs the friend the person ...










2008-12-22 21:42:04

糖糖,
別想那麼多,
如果想聊天,
想要做什麼事,
我都可以陪你,
只要你一通電話,
但是別這樣,
大家都很擔心你,
加油-ˇ-
以前的那個糖糖跑哪去了!

笨咩 2008-12-20 10:50:12

沒有人這時候還要不爽什抹
別想太多

只是覺得
沒必要這樣 ..

對自己殘忍等於對別人殘忍
關心你的人一直都存在
你有注意到嗎

讓身邊的人難過你也不好受吧

那些壓力
還是有發洩的方法

別再做傻事了

學校還等你回來呢
用笑容回來好嗎 ?