2004-12-25 10:18:53尚未設定

Christmas Eve

24-12-2004 (星期五)
一早起身..即刻去沖涼洗頭..
為了什麼…是把禮物送到大圍..
不過…似乎都不是太喜歡吧了~~
途中..收到小虫電話..話要買禮物交換
又是這樣急急話我知..真是興一興..
向小虫發了個脾氣..真不好意思..

之後…趕返屋企..同媽媽同BB去和親戚們飲茶
一直坐都想唔到買什麼好..去了文具店看看
看見一份小時候玩私”釣魚”..想買..但又好無聊似的
再想買什麼好..哈哈..想到買我一直好喜歡的電話繩
因為我唔會掛..所以唔會買俾自己…宜家都叫還了心願
飲完去NTP買..多人到呀..快快買完..去找他們了

今次出席的有五星+Terry..
一來到見小虫唔係好開心..點解呢??
坐了一會..開始打邊爐了..一邊看~甜絲絲
食食食..不停食..好飽好飽..
食完..feel到個胃好辛苦..好似頂住頂住
不過..唔理甘多..到了交換禮物時間..
因為無包到關係..他們俾左magazine花紙我包
包完出來.. ”E…做嘜有聖誕蛋糕食既???”
問完..見大家望住我笑..先知咩事..
哈哈..仲有生日歌..好surprise呀..好開心..

食完之後..他們向中環進發..我就回家了
回家途中..胃子很不舒服..好想嘔..
返了沙田join釗釗釗..
話肚餓..但又怕我唔舒服..所以送了我回家
之後..他和Yannie去了食野..
雖然我一路瞓一路等..隻手一直握住個電話..
等到打來啦..點知是一個即時俾人知道既大話..
好過份..最憎人呃我~~
之後….(唔想提~~)