2006-11-13 22:46:23小蓮蓮

你係乜水呀!!!!!!?

究竟我係你邊個姐?? 你幾時先肯搞清楚呀?
我搞得好清楚喇....
你知唔知你咁樣對我好唔公平....好殘忍呀?
我好難受架.....

我搵唔到我既定位呀.....你比唔到肯定我呀.....
ys or no.....你都比個答案我....可以嗎.....
點解要咁唔fair?
點解大家唔可以羅個良心出黎?
點解我要搞到咁cheap....
但係佢地就可以咁高貴??!
我唔敢話你知我發皮氣既原因...因為我根本就無戈個資格...
我有資格講安全感....我驚呢樣驚戈樣咩.....無呀!!!!
我自己都問自己”irene你憑咩呀.....?????你行開啦!!!!! ”
”佢乙水你係巡例架咋!!!!”
”佢只不過係習慣左你既存在咋!!!”
”乜都無你份架!!!!......你又想佢同你一齊買呢個..? 慳d啦...佢只會同佢....佢...or佢.....買架咋!!! ”

呢d咁樣既說話我同自己講左n咁多次喇!!
咁又點姐.....講完諗完咪喊囉.....
跟住又要扮無野...又要自我安慰囉....
我得架...我唔係唔得架....只不過有一日我諗我會死之麻.....and nth....
我覺得自己仲衰過阿sam喇!! 好呀...太好喇真係~~~~~

我只係替身...只係水泡...只係一個便宜....一個唔使執都送上門既便宜...
一個可有可無既垃圾!!! 仲要係一舊無得回收你隨時都可以掉左無手尾跟既垃圾添呀!!!!!!!!!!!!!!!















你唔會睇到呢d字架la....