2009-01-31 07:33:19Spreader

All These Things That I Have Done

    http://tw.youtube.com/watch?v=Hw2vBYBE24Y



The Killers -All These Things That I Have Done


I wanna stand up, I wanna let go

我想要振作                    我想要遺忘
You know, you know, no you don't, you don't
你懂的       你懂得        不  你不懂      你不懂

I wanna shine on, in the hearts of men
我要活耀在人們心中
I want a meaning from the back of my broken hand
我要讓手受的傷有所意義
Another head ache, another heart breaks
再一次頭痛 再一次心碎

I'm so much older than I can take
無法承受如此蒼老的我
And my affection, well it comes and goes
還有我的熱情 如此地反反覆覆

I need direction to perfection, no no no no
需要帶領讓我達到完美                    不
Help me out – Yeah
幫助我逃離困境
Yeah.You know you gotta help me out  
耶.你知道你幫助我逃離困境

Oh, don't you put me on the back burner
別再將我遺忘在冷板凳上
You know you gotta help me out 
你知道是我該出場的時候
And when there's nowhere else to run
而當再也沒有地方可以奔跑
Is there room for one more son
哪裡可還有機會給一個初生之輩
These changes ain't changing me
這些生命的變化都無法動搖我的意志
The cold-hearted boy I used to be
我曾經如此心虔善良





Yeah.You know you gotta help me out - Yeah
你知道你得幫我逃離困境
Oh don't you put me on the back burner
喔 不要將我遺忘延宕再一旁
You know you gotta help me out 
祢知道該是我出場發揮的時候了
Yeah.You're gonna bring yourself down 
你將要突破自己
Yeah.You're gonna bring yourself down
你將要突破自己 
Yeah.You're gonna bring yourself down 
你將要突破自己

I got soul, but I'm not a soldier  (x10)
我有像鬥士一樣的靈魂  但我還不是鬥士

Yeah.
You know you gotta help me out - Yeah.

你知道祢得幫我逃離困境


Oh don't you put me on the back burner
喔不要將我遺忘


Yeah.You know you gotta help me out 
你知道祢得幫我逃離困境
Yeah.You're gonna bring yourself down
你將要突破自己

Yeah.You're gonna bring yourself down 
你將要突破自己
Yeah.Oh don't you put me on the back burner
喔不要將我遺忘
Yeah.You're gonna bring yourself down 
你將要突破自己
You're gonna bring yourself down – Yeah


你將要突破自己

Over and in, last call for sin
結束    開始  為了一次過失發出最後的怒吼


While everyone's lost, the battle is won
即使每個人都迷失 我仍會戰勝一切


With all these things that I've done


贏了這場我盡了全力的戰鬥
All these things that I've done
我已盡了全力
If you can hold on
只要堅持
If you can hold on
繼續堅持



--xjp612



給自己的一首歌


因為我想改變些什麼 這一次不只是說說而已


前途不亮 但我滿載著希望


我最愛的樂團 每一首歌都代表了我各方面的心情

我要忘了你 過嶄新的生活

我不會忘了你 連我的手指都記著你教我的Tab用法

就算是這樣一件小事都不會忘記

昨天的一切都只將只是塵封 茁壯著明日出現的我

至於今天

什麼都還沒開始 而也永遠不會結束

今天就是 那昨天的明天

這是我在遇見你前讀到的一句話

我的人生和你不同

還有太多太多可以回想 太多太多可以經歷

還沒開始呢

上一篇:遇見了你

下一篇:Spaceman