2007-04-23 21:38:34晨曦の水母

誓言

好想好想好想你可以知道,
哩个系你提出噶同我第一次合作.
然后,
你知道吗?
果一刻,
我系开心到喊,同样伤心到喊噶.
开心,
因为起码我厄我自己,
你终于承认左我噶一切啦,
你系T到我努力紧噶,
我终于可以靠近到你...
伤心噶系,
你5会知道,
当我应承噶果刻,
我要承受几大噶压力咯.
你以为我真系好希望同你合作咩?
我曾经发誓系5会同你合作噶!
因为,我好明白...
而今次我应承你,
因为只系好单纯感为左你,
我好知道距对你噶重要性,
你果句说话同认真深深感伤害左我.
你知道吗?
我帮你完成哩个梦,
其实系将自己噶伤口割破噶.
我明白果个你,
因为果个你就系曾经噶我.
我好想讲,
如果,即使你只系利用我,
我都系会用紧全力去帮你实现噶.
就算哩一刻,
我已经无法确定我系米仲中意你!
其实,我系好恨你噶,
我好嬲噶~