2006-10-14 10:32:42guy

1.
初嚐的女體蘊藏我此生最豐沛的情感

2.
You are the first girl who made me taste the bitter of love. I was so in love with you that it was hard to control the feelings. The harms caused by both of us remained in my heart, but I still cherish the memory we owned together.

3.
從地下道步出的你依然好看
漫步在台北街頭的你依然笑容可掬
坐在餐桌上的你依然熱力四射

我知道 我不再和過去一樣用燃燒自己的方式愛著你
因為我已經為別人燃燒

希望你好 希望你勇敢是我永遠不變的願望

聽著你淡淡地描述你曾經喜歡的人
我沒有妒忌 沒有不悅
只有嘆息
七年過去 你才開始我七年前的自我認同之旅
希望你勇敢不是嘲弄你
而是真切的盼望

4.
When you ask me why you don’t stay in the US, I was stunned and didn’t know how to tell you my situation here. I just told you that “the US is not the place I want to stay; and also, my parents and a friend need me to go back”. I really doubt that you would ever feel sad while I fall in love with someone else.

5.
你在遠方稱見面的可能
有人清袖揮揮瀟灑離去
那簾依在
你將與故人相聚言歡
輕鬆之人已開始搖動
只因那欲來的巧合
發生在過去相逢的城市

上一篇:

下一篇:加入同志熱線行列