2006-02-28 18:17:17ices

中史&文學

尋日同今日考的是最難捱的中史&文學,
天ar~~~~~
每日考6hrs. ,
終於捱過咗la(暫時),
太好la,
不過冇乜點溫書,
so應該會fail。



尋日中史的paper 1,
都算ok,
因為都貼中咗,
不過中央政制雖然係出軍機處,
但係我未溫,
貼中咗都唔知開心定唔開心好ar,
我只係臨派卷前睇咗少少,
so就靠嗰少少以意創造。
而paper2就更加係壯烈犧牲,
4題我只識1.5題,
而且都唔係好識,
答咗1hrs.+45mins.時我已經冇野寫,
後來等埋韻儀在完卷前45mins.走。
唉~~~~~
都係會fail ga la!



至於今日的文學paper 1死咗,
2篇短文都ok嘅(我諗),

1)要用情景交融的手法去寫「兩岸青山相對出,孤舤一片日邊來」的片段
2)用比喻去描寫"辣"這味道

不過又要情景交融、又要比喻描寫,
我都唔sure我係咪咁樣寫到。
而長文就2選1,

1)房子
2)夜

我作了房子,
不過寫寫下覺得寫得好差,
更有種永遠也不想再看見這篇文的感覺,
so隨便收尾&走人。
聽說考文學paper1的同學全都早走,
沒有一個考文學的人留至完卷。
至於文學的paper2,
奇蹟地我冇早走,
雖然都係唔太識,
but都作了3hrs.,
寫咗7張紙。
不過都唔一定合格,
as我吹落去的都唔一定啱。


anyway,
終於考完2科考6hrs.的subject la,
簡直係要了我的命,
now just淨番history未考,
而tmr又唔駛返,
so今日可以抖下,
太好la~~~~~~~